עקיבא ויסכה
עקיבא ויסכהצילום: עמוס בוכניק

עקיבא ויסכה החלו להתנדב ב'עלה ירושלים' לפני כשלוש שנים. 'עלה' היא עמותה המסייעת לילדים עם מוגבלויות מורכבות, והשניים קידמו יחד מיזמים ופרויקטים עבור החניכים, ארגנו יחד עם חבריהם את מחנה הקיץ ואף זכו באות העמותה למתנדבים מצטיינים.

לכבוד יום הולדתה של יסכה, עקיבא הפתיע והגשים חלום לה ולחניכתה החולה מאוד: יחד הן עלו על אמבולנס המשאלות שלקח אותן לכותל. חודש לאחר מכן, באותה הרחבה ממש, עקיבא הציע לה נישואין.

השבוע, בעיצומו של מחנה הקיץ השנתי של 'עלה', חגגו השניים את אירוסיהם יחד עם החניכים.

במחנה השתתפו 32 חניכים עם מוגבלויות שכליות התפתחותיות קשות, וכ-100 אנשי צוות, מתנדבים ובנות שירות, שאיפשרו להוציא לפועל יומיים של כיף עבור החניכים וליצור עבורם חוויות שהם לא זוכים להן ביום יום.

במהלך המחנה נהנו החניכים מפעילויות ODT, פעילות בג'ימבורי "עיר הילדים", סדנאות יצירה, וביקור בפתיחת תערוכת הלגו בנמל תל אביב. את המחנה סיימו בטקס סיום חגיגי בנמל על שפת המים.

בסיום המחנה, עקיבא ויסכה הצהירו שגם לקראת החתונה הם לא יפסיקו לרגע לחשוב על החניכים וכבר מעכשיו הם מחפשים אולם נגיש בו כמה שיותר חניכים מעלה יוכלו להשתתף בשמחתם.

שלומית גרייבסקי, מנכ"ל 'עלה' בירושלים, אמרה "אנו שמחים לחגוג עם הזוג דווקא במחנה השנתי, רגע השיא של השנה עבור החניכים בעלה. עקיבא ויסכה הם חלק משמעותי במשפחת 'עלה ירושלים' ומהווים את ההוכחה הניצחת שנתינה באמת מולידה אהבה".