ועדת המשמעת של פיפ"א השעתה את יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, לתקופה של שנה וקנסה אותו בכ-20,000 פרנקים שוויצרים.

העונש הגיע לאחר שרג'וב קרא לשרוף חולצות של כוכב נבחרת ארגנטינה, שהייתה אמורה להגיע לארץ.

"ועדת המשמעת קבעה כי דבריו של ג’יבריל רג’וב מעוררים שנאה ואלימות, ולפיכך, הטילה עליו את הסנקציות הנ”ל", נכתב בהודעתה של פיפ”א.

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב בירכה על החלטת פיפ"א, "הנהלת פיפ"א עשתה את המצופה והנדרש ממנה ופסקה שאין מקום לטרוריסטים הקוראים להסתה ואלימות בעולם הכדורגל.

בהחלטה זו הסירה פיפ"א את המסיכה מעל פניו של הטרוריסט רג'וב והוכיחה את מה שרבים כאן סירבו להכיר: סיבת ביטול משחק הידידות בין ישראל לארגנטינה היה מסע ההפחדה המתוזמן של רג'וב ואנשיו שאיימו על חיי מסי ויתר שחקני הנבחרת הארגנטינית ולא ההחלטה על קיום המשחק בירושלים", אמרה רגב.

"אין מקום לפוליטיקה בעולם הספורט! אין מקום לטרור בעולם הספורט! מקומו של רג'וב מאחורי סורג ובריח ולא בתאי הכבוד באצטדיוני הכדורגל ומסדרונות פיפ"א.

זו ההזדמנות להודות לעופר עיני יור ההתאחדות לכדורגל היוצא ולאנשי ההתאחדות שהגישו את התביעה נגד רג'וב והביאו להשעייתו ולכל מי שעמל מאחורי הקלעים להביא את האמת והצדק לידיעת העולם כולו.

נ.ב לכל הנשמות הטובות זה הזמן להתנצל על הביקורת והשמחה לאיד שנתנה רוח גבית לאלה שמסיתים ועושים דלגיטימציה למדינת ישראל", דברי השרה.