רוזאן בר
רוזאן ברצילום: רויטרס

הקומיקאית היהודייה רוזאן בר מודיעה על כוונתה לעלות לישראל. את הדברים אמרה במסגרת ראיון לרב שמולי בוטח. רוזאן סיפרה כי בכוונתה להגיע בשלב ראשון למשפר חודשים בישראל ובהמשך להשלים מהלך לעליה.

העיתון 'ידיעות אחרונות' מצטט מדבריה של הקומיקאית בראיון בו אמרה "יש לי הזדמנות להגיע לישראל וללמוד עם המורים האהובים עליי שם, וכנראה שאעבור לגור שם. חסכתי כמה סנטים ולמזלי אני יכולה לנסוע".

בראיון התייחסה בר גם לדברים בוטים שהטיחה בואלרי ג’ארט, העוזרת הקרובה של נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה. דבריה אלה הובילו למתקפה חריפה כלפיה ונשקלה האפשרות לבטל סדרה שצולמה איתה, אך בסופו של יום הוחלט להעלות את הסדרה אך שהדמות אותה מגלמת בר תמות. זאת על מנת שלא להפסיד סכומי עתק שהושקעו בסדרה.

בהתייחסותה לביקורת שהוטחה בה אמרה בר בראיון לרב בוטח: "גם כשהשמאל מקבל התנצלות מהצד השני של המתרס הם לא מוכנים לסלוח ולא מפסיקים עד שהם הורסים את היריב לגמרי".

"יש לי בעיות נפשיות ודיכאון, ואני צריכה להישאר באמצע או שאמצא את עצמי שוב בחושך, ואני לא רוצה לשבת שוב בחושך. משום כך אני צריכה ללכת לישראל”, דברי בר המתכוונת לעלות לישראל עוד לפני ה־16 באוקטובר.