נתניהו: חמאס יקבל מכות כואבות

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות למצב הביטחוני בדרום.

"בחמאס כנראה לא הפנימו את המסר - אם הם לא יפסיקו את ההתקפות האלימות נגדנו, הן יופסקו בדרך אחרת והיא תהיה כואבת, כואבת מאוד. אנחנו קרובים מאוד לפעילות מסוג אחר, פעילות שתכלול מכות עוצמתיות מאוד. אם יש לו שכל, החמאס יפסיק את האש ואת ההתפרעויות האלימות - עכשיו", פתח נתניהו.

בהמשך התייחס נתניהו למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס ואמר, "באשר לחוק הגיוס - זהו חוק טוב, חוק מאוזן. הוא מאזן בין צורכי הצבא שהכין אותו, וכמובן צורכי הציבור החרדי. החוק הזה צריך לעבור, הגיע הזמן לשים אותו מאחורינו. זאת עמדתי, זאת צריכה גם להיות עמדת הממשלה, לטובת המדינה, לטובת הציבור החרדי, לטובת יחסי חרדים-חילונים. לכן אני קורא למועצת גדולי התורה שמתכנסת היום לקבל את ההחלטה הנכונה. החוק הזה טוב לישראל".

ראש הממשלה הוסיף וציין, "הממשלה תאשר היום תוכנית לאומית להגברת הבטיחות לרוכבים על אופניים חשמליים, קורקינטים וכלים אחרים. זאת התגלתה כסכנה חדשה בכבישים, גם לרוכבי האופניים, גם להולכי הרגל, וגם לנהגים בכלי הרכב. אני מברך על העבודה המקצועית והמהירה שנעשתה במשרדי הממשלה, במשרד ראש הממשלה, משרד התחבורה, בתיאום עם המשרד לביטחון פנים, משרד המשפטים ומשרד הפנים. אני קורא לכל הרוכבים - רכבו בזהירות ורכבו באחריות".

"אנחנו פותחים השבוע את שנת הלימודים האקדמית. בשם כל שרי הממשלה אני מאחל ללמעלה משלוש מאות אלף סטודנטיות וסטודנטים - שנת לימודים מוצלחת. לימדו טוב ותפסו את העתיד - זה הולך ביחד", חתם נתניהו.

גם בישיבת שרי הליכוד התייחס נתניהו למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס ואמר, "חוק הגיוס טוב, צריך לשים אותו מאחורינו. הקואליציה צריכה להמשיך לעבוד".