פייק ניוז
פייק ניוזצילום מסך

כלי התקשורת שלנו ידועים ככאלה שעושים הכל כדי להשכיח כמה שיותר מהר פיגועים רצחניים. אבל בכל הקשור למקרים שנקראו פעם "רצח על רקע רומנטי", הם עושים בדיוק ההיפך. מפמפמים, מגדילים, מנפחים, מלבים היסטריה ושנאה.

בשבוע האחרון ראינו את המכונה הזו בפעולה לאחר שני מקרי רצח בנות זוג בנתניה.

השנה (2018) נרצחו שש נשים על ידי בני זוג או בני זוג לשעבר, וגבר אחד נרצח ע"י בת זוג לשעבר. זהו הנתון שנמסר לנו ע"י משטרת ישראל. בנוסף, ניתן להגיע אליו מעיון בעמוד המעקב המצוין של אתר "הארץ", אשר מפלח את המקרים לפי תאריכים ונתונים אחרים. בידקו בעצמכם כאן.

חבל על כל נפש שאובדת אבל האמת היא שאין פה משהו יוצא דופן: רציחות כאלה תמיד היו ותמיד יהיו. יחסית למספר התושבים בישראל, ובהשוואה לעמים אחרים, מספרן זעום מאוד. רוצחים שלא מתאבדים נשלחים למאסר עולם או לאשפוז כפוי ארוך טווח. וזהו, אין עוד הרבה מה להגיד על הנושא הזה כי אין מלחמה בין גברים ונשים. המלחמה הזו קיימת רק בדמיון של הפמיניסטיות.

נציין גם כי המחקרים הוכיחו שנשים אינם פחות אלימות מגברים במערכות זוגיות. ההבדל הוא באפקטיביות של האלימות. כלומר, אלימות של גבר נגד אישה יותר מסוכנת מאלימות הפוכה.

צריך אווירת מלחמה

על פי נתוני "הארץ", בסך הכל נרצחו השנה 15 נשים ע"י קרובי משפחה, אבל זה כולל שתי נשים שנרצחו ע"י הבנות שלהן, ואישה בת 91 שנרצחה ע"י הבן שלה, שטיפל בה, כשעמד להתאבד בעצמו, ושתי אחיות שנרצחו ע"י אח עם עבר פסיכיאטרי, ועוד מקרים שונים ומשונים וטרגיים שאין להם קשר לשאלת היחסים בין נשים לגברים.

אנחנו כותבים על הנושא הזה מדי כמה חודשים. מדי שנה אנחנו בודקים מול המשטרה את מספרי האמת של הרציחות ע"י בני זוג, מול המספרים שמפמפמים ארגוני הנשים. תמיד המספרים שלהם גבוהים בהרבה מהמספרים האמיתיים. ובכל זאת, הם ממשיכים לעשות זאת. כי הם צריכים לייצר אווירת מלחמה. והאויב הוא הגבר. ובגדול, הכוונה היא לגבר היהודי.

בגלי צה"ל אמרה שלשום כתבת הפלילים שהשנה נרצחו 20 נשים ע"י בעליהן. מגיש המהדורה אמר כעבור כמה דקות ש-20 נשים נרצחו ע"י בני זוג ובני זוג לשעבר. המספר הזה גבוה כאמור פי יותר משלוש ממספר האמת. שאלנו את הכתבת מאיפה לקוחים הנתונים שלה. שאלנו גם את עורך המהדורה. הם לא השיבו.

כלי תקשורת אחרים נהגו באופן דומה. ח"כ מיכאלי אמרה ש"עשרות" נשים נרצחו ע"י בני זוג. למה? ככה. כי ככה זה כשהמדינה בהפרעה.

רוצים שנשנא את הגברים. רוצים שנאהב את האויבים. רוצים לשבש את התחושה שהגברים שלנו יביסו את האויבים. וזה די מצליח להם.

הכותב הוא אב לשניים ויו"ר תנועת המשפחה