"קרן עם ישראל חי"

קרן "עם ישראל חי" הוותיקה מארה"ב מרחיבה בימים אלו את פעילותה בישראל ועורכת מבצע מיוחד לחיזוק ושיקום החקלאות בעוטף עזה ולקידום מטרות לאומיות.

בעקבות המצב הביטחוני בעוטף עזה ובדרום וטרור ההצתות, הנמשך כבר חודשים ארוכים ומכלה את היבולים, המטעים והשדות, משיקה הקרן מבצע מיוחד שטרם נראה כמוהו בישראל.

הקרן מעמידה בימים אלו להגרלה דירת יוקרה חדשה בלב ירושלים, תמורת כרטיס השתתפות במחיר של 180$ בלבד.

כספי ההגרלה ישמשו, כאמור, לקידום מטרות ציוניות ובראשן סיוע לחקלאי עוטף עזה והצפון המתמודדים במשך תקופה ארוכה עם הצתות וטרור חקלאי.

את הקרן הקים בארה"ב לפני 17 שנים הפעיל החברתי שמואל סקט המשמש כיום כמנכ"ל הקרן. "התחלתי את 'קרן עם ישראל חי' בגלל שהיה צורך לעזור לפרוייקטים שאף אחד לא עזר להם. לדוגמא, היו חבר'ה ביהודה ושומרון שרצו לנטוע אלפי עצי פרי, שבסופו של דבר הם מתפרנסים מהם ועושים מהם יין ושמן זית. זה מיזם של התיישבות נטו - ואף אחד לא עזר להם", הוא מספר.

"בהתחלה עזרנו לאנשים ביצהר, באלון מורה, אח"כ ברמת הגולן והיום אנחנו עוזרים לחקלאים בעוטף עזה, שחודשים רבים סובלים מטרור הבלונים ומשריפות של אלפי דונמים של אדמות, כרמים ועצי פרי. הענקנו באחרונה כסף לנטיעת 5,000 עצי פרי, במקום אלו שנפגעו מהטרור. אנחנו נמשיך לעזור ונעשה כל שביכולתנו כדי לסייע למי שמתגורר בעוטף עזה", מוסיף סקט.

הוא מספר על משימות נוספות שלקחה עליה קרן "עם ישראל חי". "אנחנו דואגים לאימון כלבים נגד טרור - כאלו שיכולים לאתר מחבלים וגם לאימון של כלבים לאיתור נעדרים. הצלנו נפשות בזכות הכלבים הללו".

דוגמא נוספת היא של העיר עמנואל. "זו היתה אמורה להיות העיר החרדית המרכזית בשומרון, אבל התרחשו שם שני פיגועים ואנשים ברחו. עזרתי להם לעשות תחיית המתים - והיום יש שם אלף משפחות ויהיו עוד הרבה יותר. יש שם צורך במרכז טיפול לילדים מיוחדים - ורק השנה הקרן עזרה שם ב-75 אלף דולרים".

סקט מסביר על המבצע הנוכחי שלו. "זו הגרלה של דירה ששווה מיליון דולרים וממוקמת בלב ירושלים וצופה להר הבית, להר הזיתים וכמעט לכל מקום בעיר. זו יוזמה ציונית שלא הייתה כמוה בישראל מעולם. במחיר שווה לכל נפש - כרטיס הגרלה אחד, יכול כל אחד לעזור לחקלאים הסובלים מהצתות מטרור חקלאי, לחזק מטרות נוספות – וגם לזכות בדירת יוקרה חדשה בלב ירושלים"

"אנחנו נותנים לכולם - חילוניים, דתיים וחרדים. בתוך הקו הירוק ומעבר לקו הירוק, בלי קשר לפוליטיקה.
אני אוהב את עם ישראל, רוצה לעזור ומאוד שמח שהקב"ה זיכה אותי בהזדמנות להקים את הקרן", מסכם סקט.

ההשתתפות בהגרלה תתאפשר עד לתאריך 6.12.18. ההגרלה תיערך בנר שמיני של חנוכה, 10.12.18.

עלות הדירה תמומן כולה מכספי ההגרלה. לכשימכרו 10,000 כרטיסים, תוגרל הדירה הראשונה. במידה ויימכרו מעל 40,000 כרטיסים, תעמיד העמותה להגרלה שתי דירות.

הדירות הן דירות חדשות בבניין בפרויקט היוקרה "מגדלי ציון" בירושלים.

עוד לא הצטרפתם? זה הזמן לתמוך בחקלאי עוטף עזה ובדרך אולי לזכות בדירה בירושלים! לרכישת כרטיס להגרלה לחצו כאן