נבחרת ישראל היתה קרובה מרחק נגיעה מהפלייאוף של ליגת האומות ומקבלת כרטיס ליורו 2020.

אחרי משחק לחימה נהדר הערב (שלישי) נכנעה ישראל לסקוטלנד במשחק חוץ 2-3.

הנבחרת פתחה את המשחק מצויין. בירם כיאל הדהים 20,000 אוהדים סקוטים כתשע דקות מפתיחת המשחק, קיבל מסירה מערן זהבי וירה כדור מדוייק מ-25 מטרים לרשת של השער הסקוטי.

הסקוטים העלו הילוך ובדקה ה-34, אחרי ששרן ייני עצר בעיטה של סטיוארט ארמסטרונג הסקוטי, השתלט על הכדור ג'יימס פורסט והכניע את אריאל הרוש, שיוויון 1-1.

רגע לפני הירידה למחצית השנייה, בדקה ה-43 זה כבר הפך ליתרון סקוטי. פורסט, קשרה המוביל של סלטיק, קיבל כדור מריאן כריסטי ובעט מדוייק לשער הישראלי, 1-2 לסקוטלנד.

פורסט היה גם זה שהבקיע את השער השלישי. בדקה ה-64 הוא הצליח לעבור שני שומרים ישראלים ולירות שוב כדור מדוייק לרשת של אריאל הרוש.

ערן זהבי, בדקה ה-75 רשם את השער השני לזכות ישראל, שער משמעותי שכן הוא הותיר את ישראל בדרג ג' עם אפשרות תיאורטית לעלות בחסד לפלייאוף.

הנבחרת הישראלית יכולה, למרות ההפסד, להיות גאה במשחק שהציגה. היא התמודדה עם נבחרת חזקה בהרבה כשווה. מגע ידו של המאמן החדש יחסית, אנדי הרצוג בנבחרת, הורגש היטב.

כעת ישראל בעיקר נכנסת להמתנה. בעוד שנה הוא תוגרל למוקדמות היורו - ואם תצליח במשחקים אלה, אולי תגיע לטורניר, אחרי שנים רבות מאוד של היעדרות.