ישיבת מצפה יריחו שמה לעצמה למטרה לגייס שלושה מיליון ש"ח בשלושים שעות, כאשר מיליון וחצי ש"ח ייתרמו על ידי הציבור ושאר הסכום יוענק מתורמים אשר לקחו על עצמם להכפיל את הסכום אם הישיבה תצליח לגייס את הסכום מהציבור.

בזכות ההירתמות המלאה של כלל תלמידי הישיבה התיכונית, הישיבה הגבוהה, בוגרי הישיבה, וידידיה, כבר בשעה השישית לתחילת הקמפיין גויסו למעלה מ-2 מיליון שקלים המהווים מעט יותר משני שלישים מהיעד המקורי.

בעקבות כך, החליטו בישיבה, בשיתוף עם התורמים, להעלות את סכום היעד. סיסמת הקמפיין היא "למען עמו באהבה".

לקראת הקמפיין הוקם בישיבה מוקד טלפוני בהשתתפות כל תלמידי הישיבה ובוגריה אשר שמו לעצמם כמטרה להגיע לכל אוהדי ואוהבי הישיבה ולאפשר להם לתת את חלקם לישיבה בפרט ולעם ישראל בכלל. המוקד פועל מסביב לשעון במהלך כל שעות הקמפיין כדי להגיע לכמה שיותר אנשים.

מטרת הקמפיין כולו היא להגביר את צמיחת הישיבה והמשך התנופה האדירה אשר החלה כבר בישיבה וניצניה מתחילים לפרוח.

אף על פי שהישיבה קיימת שלושים שנה, בשנה האחרונה חל גידול משמעותי במספר התלמידים המבקשים ללמוד בישיבה. מדובר על עלייה של 35% ביחס לשנים קודמות ולכן יש צורך בבניין חדש (בית מדרש ופנימיות) לישיבה הגבוהה ומבנה פנימייה נוסף לישיבה התיכונית.

ראש הישיבה הרב שבתי סבתו, אמר "אנחנו בתנופה גדולה! בזכות התרומות של עם ישראל נצליח להשלים את מבני הישיבה ובכך להביא אלינו תלמידים נוספים שישפעו ויתרמו רבות למדינת ישראל".

גם בישיבה מופתעים מכמות התמיכה המגיעה מכל קצוות תבל. קהילות מכל העולם נרתמו למשימה. אנשים תורמים ומשתפים על מנת לאפשר לכל יהודי בעולם להיות שותף בתרומה לעם ישראל. אמש בשעת השיא פצחו תלמידי הישיבה בריקודי שמחה של הצלחה.

אביחי בוארון, תושב עמונה ומנכ"ל תנועת "מעייני הישועה" סיפר על היכרותו עם הישיבה ובוגריה: "במשך השנים הרבות בפעילותי בתנועת מעייני הישועה נתקלתי אין ספור פעמים בבוגרי הישיבה, זן נדיר של אנשים, מחד תלמידי חכמים אמיתיים ויודע ספר, ומאידך אוהבי העם והארץ המוסרים את הנפש ללא חשבונות למען הערכים עליהם חונכו".

"עם מעט מהם זכיתי גם לעבוד, את כולם אפיינו הנתינה ללא גבול, מסירות הנפש, היכולת לדבר עם כל חלקי העם באשר הם – סגנון מיוחד של תלמידי חכמים יודעי חן המעורבים עם הבריות לא צומח בדרך מקרה".

"הרב שבתי סבתו, בעל-החזון הקים בעשר אצבעותיו את המעצמה הזאת באמצע המדבר, נוכח העיר יריחו עליה כתוב בספרים שהיא המפתח לארץ ישראל והכל רק כדי לחנך ולגדל את נערי ישראל לנתינה בדרכה של תורה", סיים בוארון.

לתמיכה בפרויקט לחצו כאן