הפגנת נשים בכיכר ספרא בירושלים
הפגנת נשים בכיכר ספרא בירושליםצילום: פלאש 90

ברחבי הארץ נערכות היום הפגנות נשים נגד מה שמכונה בהכללה "האלימות כלפי נשים". זו לא הפעם הראשונה שהנושא מוצף אל סדר היום שלנו באמצעות המנגנון רחב ההיקף שעומד לרשות כאלף ארגוני הנשים שפועלים בישראל.

הארגונים הללו שואפים להשתלט על התודעה, להסית נגד גברים ולגייס לעצמם תקציבי עתק והם עושים זאת בהצלחה רבה מזה עשרות שנים.

מה שהתחדש היום זה שבכלי התקשורת הגדולים נשמעים לראשונה נתוני האמת שמראים כי נעשית פה מניפולציה ושהמסע האינסופי של ארגוני הנשים מתבסס על פייק ניוז אחד גדול. הפייק ניוז הגדול מכולם.

מי שהצליחה בעת האחרונה לפרוץ את מסך הברזל של ההשתקה בנושא זה יותר מכל אדם אחר היא ד"ר עו"ס רונית דרור מאוניברסיטת חיפה, יו"ר ארגון "לצדכם" הפועל למען גברים (גילוי נאות: רונית היא ידידה ושותפה למאבק לאורך שנים). דרור קיבלה במה בימים האחרונים בכל כלי התקשורת כמעט והמסר שלה דומה מאוד למסר שאנו מעבירים כאן במדור "הקרב על המשפחה" מזה שנים: נשים אינן פחות אלימות מגברים בתוך מערכות זוגיות.

יתרה מכך, הטענה לגבי 20 ויותר נשים שנרצחו היא מניפולטיבית משום שהיא כוללת בתוכה נשים שנרצחו בנסיבות שונות ומשונות, כולל על ידי בניהן ובנותיהן, אחים, וקרובים וקרובות אחרים (רציחות "על רקע כבוד המשפחה" במגזר). כפי שחשפנו, אפילו מקרה בו בת רצחה את אמה והתאבדה נספר בתוך המניין העגום הזה – פעמיים. כלומר, גם הרוצחת נספרה כנרצחת.

הבוקר התראיינה ד"ר דרור בגלי צה"ל מול גליה וולך, יו"ר נעמת. לפני כן הופיעה ב"העולם הבוקר" בערוץ 13. כמו כן התראיינה אצל פתחי וזמרי ב"גלי ישראל". נראה כי הרבה שנות השתקה ותעמולה מתקרבות לקיצן וערוץ 7 הוכח כחלוץ שהלך לפני המחנה.

בנוסף, אנו רואים יותר ויותר פוסטים ביקורתיים אשר מנתחים את ניפוח נושא רצח הנשים והצגתו המוטה, מאנשים שלא כתבו על הנושא בעבר. כוונתי לדמויות כמו גדי טאוב, הסטיריקן טל גלעד, איש "מידה" עקיבא ביגמן ואחרים, אשר סוף סוף מעזים לעסוק בשקר הגדול הזה, גם אם מדובר רק בפוסטים בפייסבוק בשלב זה. ראוי לציון גם מאמר מצויין של עורך "בשבע", עמנואל שילה, שעסק בנושא ללא משוא פנים, לא מזמן.

חלק מהשינוי נובע, לדעתי, גם מהשפעתו העולמית של הפרופ' ג'ורדן פיטרסון, האינטלקטואל המוביל שתוקף בהרצאותיו ובכתביו את "חוגי המגדר" ואת תורתם הרעילה. כפי שכתבנו כאן בעבר לא פעם, השפעתו של פיטרסון הגיעה גם לישראל (אולי גם קצת בעזרתנו). ספרו של פיטרסון, "12 כללים לחיים", יוצא בימים אלה ל אור ב"ספריית שיבולת".

המשמעות של פיצוץ בועת השקר הפמיניסטית עצומה והשלכותיה מרובות. בין היתר יש לקוות לשינוי המדיניות המפלה של הפרקליטות והמשטרה נגד גברים בכל הקשור לתלונות על אלימות שמוגשות ע"י נשים. גם כאשר מוכח שנשים שיקרו והעלילו, הרשויות אינן נוקטות נגדן ענישה, בשל החשש מארגוני הנשים. אנו מצפים שמדיניות זו תשתנה בקרוב וכי חברי הכנסת הבודדים והאבות הגרושים הפעילים בתחום זכויות הגברים ישימו נושא זה בראש סדר העדיפויות שלהם.

הכותב הוא אב לשניים ויו"ר תנועת המשפחה.