להוסיף אור - למען הריבונות - לאישור אביעדאלירן אהרון

תנועת הריבונות מצויה בעיצומו של מבצע התרמה בן 48 שעות לחיזוק והרחבת פעילות ההסברה, כשאחת המטרות המרכזיות היא חיזוק פעילות נוער הריבונות.

יהודית קצובר, מראשי תנועת הריבונות, מספרת: "מדובר בנוער שמלא באידיאלים ומוטיבציה להוביל את השינוי במדינת ישראל - להחלת הריבונות על יהודה ושומרון, בקעת הירדן וכל ארץ ישראל".

בני הנוער עצמם, ששהו ביממה האחרונה בסמינר מיוחד של תנועת הריבונות, מספרים על חשיבות הפעילות עבורם:

"השתתפנו בסדנת מנהיגות והתאמנו על כושר ההנהגה שלנו. הבנו שלכל קבוצה צריך להיות מנהיג, מישהו שיכתיב את הקצב, מישהו שיקדם אותנו הלאה ושנוכל לסמוך עליו בעיניים עצומות. אנחנו פה כדי לדעת להנהיג את העם והתנועה", מספרים שני פעילי נוער.

שתי פעילות אחרות מדברות על חשיבות המהלך בהיבט ההסברה והאסטרטגיה. "קודם כל צריך שאנשים ידעו, אנשים, לא מספיק יודעים מהי החלת הריבונות, החשיבות שכל מקום בארץ יהיה שלנו. זו הארץ שלנו ואם לא נשמור עליה נהיה בבעיה".

"ריבונות היא אחד ממאפייני המדינה. זה שלא כל המדינה נמצאת תחת ריבונות וזה פוגם התפתחות ובהתקדמות המדינה", הן מוסיפות.

יהודית קצובר מספרת על ארי פולד הי"ד שדרכו היא נר לרגליהם של פעילי הריבונות. "בדרך שלו הוא הראה לנו איך דבקים בארץ ישראל ואיך עושים הסברה. הנושא של הריבונות הוא מאבק על התודעה. למדנו מארי שלא מפסיקים לרגע, ממשיכים ומסבירים ולא מוותרים. הנוער קלט את המסרים והם להוטים להעביר אותם הלאה".

"בנר שמיני של חנוכה, אנחנו קוראים להוסיף אור. הנוער שלנו הוא לא רק מההתיישבות, אלא מכל הארץ, והוא מייחל להחלת הריבונות. נמאס להם להיות בשר תותחים תחת הטרקטורים של הפינויים במגרון, בעמונה ובנתיב האבות. היוזמה באה מהם ואנחנו מבקשים: תנו להם להמשיך את היוזמה. פתחו את הלב ותרמו בעין יפה להמשך ההפעלה וההכשרה של הנוער הנפלא שלנו. אתם יודעים כמה יכולות ומרץ יש לבני הנוער. יחד איתם נצליח ונוביל אל הריבונות", מסכמת קצובר.