בקרוב: מענה טלפוני בבתי הדין הרבניים

מהפכת השירות בבתי הדין הרבניים נמשכת. ביוזמת נשיא בית הדין הגדול - יוקם מערך מענה טלפוני בבתי הדין הרבניים.

חזקי ברוך , ד' בשבט תשע"ט

לקראת הקמת מערך מענה טלפוני
לקראת הקמת מערך מענה טלפוני
צילום: לשכת הרב לאו

בהתאם להנחיית נשיא בית הדין הרבני הגדול הרב דוד לאו למנכ"ל בתי הדין הרבניים, הרב דוד מלכא, ינתן בקרוב שירות של מענה טלפוני אנושי לפונים לבתי הדין.

מדובר בבשורה של ממש לבאי בתי הדין שעד היום התמודדו עם קשיים בקבלת מענה ומידע על ההליכים.

הבוקר התקיימה ישיבת עבודה ראשונה עם מנכ"ל בתי הדין וחברת תקשוב, אשר זכתה במכרז בתי הדין למתן מענה טלפוני למתדיינים.

חברת תקשוב נותנת שירותי מענה טלפוני לחברות ומשרדי ממשלה גדולים ובהם בין היתר גם מערכת בתי המשפט.

הצורך במענה אנושי עלה בישיבות העבודה שקיים נשיא בתי הדין עם כניסתו לתפקיד ובעקבות זאת הוא הורה לקדם במהירות האפשרית מענה כזה לטובת אלפי באי בתי הדין הרבניים.

הרב לאו הבהיר כי הוא רואה חשיבות עליונה בשירות יעיל וזמין וימשיך לפעול יחד עם הנהלת בתי הדין בכדי להגיע ליעדים שנקבעו.

הרב שאול פרבר, יו"ר ארגון 'עתים', המסייע לציבור בבעיות מול שירותי הדת, הגיב לידיעה: "אנו מברכים על החלטת בית הדין להחזיר את האופציה של מענה טלפוני, כפי שהיה קיים עד שנת 2006. כל השנים בהן לא היה מענה טלפוני פגעו קשות בכל מי שביקש לבוא בשערי בתי הדין. ארגון 'עיתים' שם לו למטרה להעמיד את השירותיות בכל הממשקים של שירותי הדת עם הציבור בישראל, וטוב עשו בית הדין שהחליטו להגביר את זמינותם, ולהתקדם צעד נוסף לקראת שירותי דת נגישים וטובים יותר".