קוסמטיקה
קוסמטיקהצילום: יח"צ

המכשור חדיש יותר, הטיפולים טבעיים יותר ומגוון האפשרויות לטיפולים שונים התרחבו. בעבר מעט אנשים ניגשו לעולם הרב של הקוסמטיקה הרפואית על מנת להיעזר בו ולשפר את מראיהם, גם משום שהייתה פחות מודעות וגם משום שזה היה פחות מקובל, אך כיום המצב שונה לחלוטין, המודעות גברה והקוסמטיקה הרפואית הפכה למקובלת ביותר.

מדוע הקוסמטיקה הרפואית תפסה תאוצה בשנים האחרונות?

נראה כי הקוסמטיקה הרפואית תפסה תאוצה בשנים האחרונות בעיקר בשל העובדה שהפנים שלנו הפכו להיות מעין כרטיס הביקור שלנו והן מהוות רושם ראשוני קריטי מאוד, נוסף לכך גם הגוף מהווה חלק לא קטן ברושם הראשונה שאנו משאירים, עולם האופנה מעודד רזון ואם אנשים אינם מצליחים לרזות באופן עצמאי הם פונים לקוסמטיקה הרפואית ונעזרים במגוון הטיפולים להצרת היקפים שהיא מציעה.

הטיפולים המוכרים והנפוצים שמציעה הקוסמטיקה הרפואית

עיבוי שפתיים ועיצובן- אפשר לומר כי השפתיים תופסות מקום נכבד במראה הפנים שלנו. אנשים רבים מתוסכלים מהעובדה שהם נולדו עם שפתיים דקות וחסרות סימטריה, לכן הם פונים אל הקוסמטיקה הרפואית המציעה טיפולים שונים לעיבוי שפתיים, כגון: מילוי בוטוקס, הזרקת חומצה היאלורונית ואיפור קבוע. פיסול אף- האף ממוקם במרכז הפנים שלנו והוא משפיע רבות על מראה הפנים, לכן אנשים בעלי אף גדול או חסר סימטריה מתוסכלים מאוד ורבים מהם פונים לקוסמטיקה הרפואית המציעה ניתוח אף שיעצב ויפסל את אפכם תוך התאמה מדויקת לתווי הפנים שלכם באופן אישי, הניתוח מתבצע על ידי רופא מוסמך ומומלץ לבדוק את הסמכתו על מנת להימנע מעוגמת נפש רבה. עיצוב ופיסול עצמות לחיים- עצמות הלחיים שלנו משפיעות רבות על צורת הפנים, בשנים האחרונות עצמות לחיים מלאות ומורמות נחשבות ליפות יותר וניתן למלא אותן בעזרת הקוסמטיקה הרפואית על ידי הזרקת חומר מילוי המעניק נפח לעצמות הלחיים.

עוד לגבי בוטוקס או חומצות שונות, ניתן לומר כי אנו נהנים משירותיה של הקוסמטיקה הרפואית ואף לעיתים רבות תלויים בה. פעמים רבות שאנשים נכנסו לדיכאון בשל תסכולם הרב ממראיהם החיצוני, אך עם הקוסמטיקה הרפואית ניתן לטפל כמעט בכל פגם.