איך בעצם מקדמים אתר ללא כתיבת תוכן?
איך בעצם מקדמים אתר ללא כתיבת תוכן?צילום: יח"צ

ומידע והמאמרים הקיימים בנושא הם מועטים וכמעט ולא קיימים ולכן במקרים כאלה חייבים ליצור תוכן איכותי בעזרת הלקוח שזה תחום העיסוק שלו והוא מבין בו אבל מה עושים עם ללקוח אין זמן ? איך מקדים אותו ללא שימוש בתוכן ?

במקרים כאלה של לקוח שלא לחוץ על יצירת תוכן וזה תחום שהידע עליו מועט זאת אומרת שגם המתחרים שלו אינם מייצרים תוכן ולכן יש לכם אופציית קידום אדירה הרי אם תצליחו איך שהוא לייצר תוכן טוב ואיכותי אתם תתנו דחיפה אדירה לאתר מכיוון שאף אחד לפניכם לא חשב על כך תהיו הראשונים להצליח בקידום אתר בתחום הזה.

אחד הדברים שמלמדים ב קורס לקידום אתרים הוא שישנם מקרים רבים של בעלי עסקים שלא רוצים או שאין להם זמן לשתף פעולה עם מקדם האתרים אך אל תוותרו במקרים כאלה תתנו דחיפה לאתר כמו שיותר וכך גם תמנפו את עצמכם הרי הלקוח הנלהב יראה שלמעשה הוא לא עשה כלום ואתם הסתדרתם בעצמכם וכנראה ירוץ לספר עליכם לכל מי שהוא מכיר וזה יביא לפרסום מפה לאוזן.

בכדי ליצור תוכן ללקוח שלא משתף פעולה והמידע והמאמרים בנושא הם מועטים תצטרכו לצאת למחקר מעמיק ומקיף ולחרוש את האינטרנט ולעבוד קשה במציאת מידע אבל כל זה מתגמד כאשר תצפו באתר שאתם מקדמים מגיע לעוד הראשון במילות המפתח של התחום.

בכדי לעשות זאת אנחנו צריכים להשיג מידע על אתרים שברצוננו לעקוף וישנם הרבה כלים מצוינים בשוק שיכולים לעזור לנו לעשות זאת, מהי מילת המפתח שבה משתמש האתר המתחרה, מה כמות החיפושים האינטרנטיים שבהם נמצא האתר המתחרה ועוד המון מידע נוסף שיוכל לעזור לנו מאד.

בעזרת הכלים הללו תוכלו לדעת מה הם מילות המפתח החשובות של התחום הזה ובכך גם לשלב אותם עם התוכן שתכתבו לבעל האתר.

לסיכום קידום אתרים אורגני של אתר ללא תוכן הוא אתר שאפשר ללא כל צל של ספק לקדם אותו לקדם אותו בגדול אולי תצטרכו להשקיע מעט אך זכרו עבודה קשה משתלמת !