מוחקים את המשפחהחזון

תנועת חזון, המבקשת להציב סדר יום יהודי במדינה, פרסמה סרטון חדש לקראת יום המשפחה שיחול מחר (שלישי), בו היא מראה איך גופים שונים מנסים למחוק את ערך המשפחה היהודית.

בסרטון מובא קטע מתוך תוכנית ששודרה בעבר בערוץ הילדים הופ, שבו מסבירה אחת הדמויות שישנן משפחות שהן אבא, אמא וילד, ויש משפחות שהן אמא, אמא ושני ילדים.

בקטע נוסף מוצג מחקר מדעי שלפיו, לכאורה, בעתיד יוכלו בני זוג מאותו המין להביא ילדים לעולם ללא עזרת המין השני.

הסרטון ממשיך ומציג ראיון עם ח"כ מרב מיכאלי שבו היא אומרת כי "המשפחה הגרעינית כפי שאנחנו מכירים אותה, היא המקום הכי פחות בטוח עבור ילדים".

הרב דרור אריה מתנועת חזון מסר: "לקראת הבחירות הקרובות אנו מבקשים לקדם את נושא המשפחה ולהתאחד סביבו. לא ייתכן שיש מי שרוצה למחוק את ערכי המשפחה ולפגוע באחד מהיסודות הכי חשובים לעם ישראל. לצערנו אנו רואים שהתופעה הזאת רק מתרחבת בשנים האחרונות, ומנסים להחדיר את המסר הזה בכל מקום. אצל הילדים, באוניברסיטאות, וגם בכנסת ישראל. חייבים לשים לדבר הזה סוף.

"אנחנו בתנועת חזון פונים אל המפלגות השונות ומבקשים מהם לפעול למען ערכי המשפחה ולעלות את הנושא על סדר היום הציבורי. לאורך כל שנות היסטוריה עם ישראל הצליח להחזיק מעמד רק בזכות זה שהוא נשאר נאמן לתורה וגם בזמנים הכי קשים הוא התעקש להמשיך את המשפחה היהודית כפי שהיא צריכה להיות - אבא אמא וילדים. לא שום צירוף או שינוי אחר. כך צריכה להראות משפחה אמיתית, ואת זה אנחנו צריכים לציין מחר ביום המשפחה", הוסיף הרב אריה.