בן-ארי, בן-גביר ומרזל
בן-ארי, בן-גביר ומרזלצילום: עוצמה יהודית

במפלגת עוצמה יהודית תוקפים הבוקר (חמישי) את חברי הכנסת החרדים בעקבות דברי ח"כ אחמד טיבי, לפיהם חוק המואזין נקבר בזכות הברית הפוליטית שכרת עם חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני.

יו"ר המפלגה ד"ר מיכאל בן ארי אומר, "המפלגות החרדיות החליטו לחבור לנציג אש"ף בכנסת - אחמד טיבי, יועצו לשעבר של הארכי מחבל יאסר ערפאת. מדובר בחרפה ובמהלך המעיד על חוסר עמוד שדרה אידאולוגי מובהק, ועל כך שמדובר במפלגות המונעות משיקולים אינטרסנטיים בלבד. בדיוק בכגון זה נאמר 'אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה'".

עו"ד איתמר בן גביר מראשי המפלגה מוסיף, "על אף שחוק המואזין הוא עוד פיקציה מבית היוצר של ממשלת הפייק ימין של נתניהו, שכן על המשטרה למנוע השמעת רעש מוגזמת על פי חוק ללא קשר לחוק המואזין, מכל מקום, יש להצר על כך שמי שמתיימר לייצג ציבור תורני חובר לאויבי ישראל. אני בטוח שמצביעי יהדות ודגל התורה אינם ששים מהמהלך הזה בלשון המעטה, ואני בטוח שהיו שמחים לו לא היה קורה".

ברוך מרזל מראשי המפלגה אומר, "עוצמה יהודית חזקה בכנסת תפעל להשתקתם וסגירתם המיידית של המסגדים בהם מסיתים על בסיס יומיומי לרצח יהודים ותגלה אפס סובלנות באכיפת החוק מול הבריונות הגוברת במגזר הערבי".