אבי דיכטר
אבי דיכטרצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו''ר ועדת החוץ והביטחון ויוזם החוק לקיזוז משכורות מחבלים יחד עם ח''כ שטרן, ח''כ אבי דיכטר, מברך על הודעת ראש הממשלה בנוגע לקידום יישומו של החוק.

"החוק יבהיר לרשות הפלסטינית: יש מחיר למימון מחבלים, ואנחנו ניגבה אותו. נפעל בכל דרך אפשרית כדי להרתיע את המחבלים'', ציין דיכטר.

נזכיר כי הבוקר התחייב ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה להביא את יישום חוק הקיזוז להחלטה בקבינט כבר ביום ראשון הבא.

לאחר ששיבח את כוחות הביטחון על לכידת רוצחה של אורי אנסבכר הי"ד ושיגר תנחומים למשפחה אמר נתניהו, "עד סוף השבוע תושלם עבודת המטה שדרושה למימוש חוק קיזוז משכורות מחבלים".

"ביום ראשון הבא אני אכנס את הקבינט ואנחנו נעביר את ההחלטה הדרושה לקיזוז הכספים. הכספים יקוזזו, שאיש לא יטיל בכך ספק, ובתחילת השבוע הבא", הוסיף ראש הממשלה.

בתגובה לדברים אמר השר נפתלי בנט, "טוב שראש הממשלה נתניהו הבטיח הבוקר שהוא מתכוון ליישם את החוק לקיזוז כספי טרור.‬ חשוב לקיים הבטחה זו כבר ביום ראשון הבא, החוק עבר בקיץ האחרון ויכל היה לפעול כבר למעלה מחודש".

"השרה שקד ואני נעניק לראש הממשלה גיבוי מלא אל מול הלחצים הכבדים של הרשות הפלסטינית.‬ אסור שרוצח אורי אנסבכר הי״ד ורוצחים נתעבים נוספים יעשו אקזיט על רצח יהודים", אמר בנט.