בן גביר היום בכנס המנהלים בים המלח

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי 'עוצמה יהודית', מגיב לדבריו של הרב יעקב מדן כי הוא יסכים לבלוק טכני של הבית היהודי עם מפלגת עוצמה יהודית רק אם עו"ד בן גביר יוריד את תמונת ד"ר ברוך גולדשטיין התלויה בביתו.

לדברי בן גביר, "מפליא שדווקא כבוד הרב מדן שידוע בפלורליזם שלו ובגישתו להכיל ציבורים שונים כגון מחללי שבת, אוכלי טרפות ונבלות, ואפילו אנשי מצעד הגאווה נכנס לתוך הסלון של משפחת בן גביר ומבקש להוריד תמונה כזו או אחרת".

"התמונה של ד"ר גולדשטיין נמצאת בביתי מאחר וד"ר גולדשטיין הציל עשרות יהודים מקרית ארבע-חברון והיה הרופא שקפץ מפיגוע לפיגוע והציל נפשות רבות", הסביר בן גביר.

בן גביר הדגיש בדבריו, "אינני תומך בהרג ערבים בגלל שהם ערבים ואני מחנך את ילדיי לאהבת ישראל, ויחד עם זאת בכל מקרה אינני תומך בסתימת פיות ומניעת חופש הביטוי. הרב מדן לא בדק איזה תמונות יש בסלון של נפתלי בנט, הרב מדן לא בדק את אורך החצאית של איילת שקד ולמיטב ידיעתי גם לא ערך וועדת קבלה למועמדים בבית היהודי".

בן גביר ציין גם, "יש לזכור שעל הפרק עומד חיבור טכני שאיננו עוסק בזהות ואחידות של דעות. דווקא ממי שחתום על אמנת גביזון-מדן ומכיל אנשי שמאל קיצוני חילונים מצופה שיכיל גם דעות מהצד הימני".