עו"ד יורם שפטל
עו"ד יורם שפטלצילום: אלירן אהרון

עו"ד יורם שפטל מגיב היום (שני) בשיחה עם ערוץ 7 לדברי העיתונאית אושרת קוטלר שכינתה חיילים בצה"ל 'חיות אדם'.

"אני מאוד שמח על דבריה ולא חלילה כי אני מסכים עם פסיק מהם. חיית האדם השמאלנית המתועבת, הראתה לנו שוב את הפרצוף האמיתי של השמאל הקיצוני שהתאחד כדי להגן דבריה המשוקצים של אושרת קוטלר", תוקף שפטל.

הוא מציין כי "זה טוב ליהודים, כי מבינים עם מי יש לנו עסק. היא תרמה תרומה משמעותית לצבוע את השמאל הקיצוני הפוסט יהודי והפוסט ציוני בצבעים הנכונים שלו".

שפטל מתחלחל מהאפשרות שמפלגות הימין הקטנות לא יתאחדו. "לדעתי מה שצריך לעשות כצעד משלים, אחרי האיחוד המבורך של האיחוד הלאומי עם הבית היהודי, הוא לצרף לאיחוד הזה את 'עוצמה יהודית' ואת אלי ישי. כאשר מפלגתם של איילת שקד ונפתלי בנט מקבלת בין שמונה לעשרה מושבים בכנסת יש לנו גוש של חמישה עשר, שישה עשר ואולי גם שבעה עשר חברי כנסת מימין לליכוד", הוא מסביר.

הוא קורא להימנע מהתנשאות מיותרת של מפלגות. "במגעים בין הבית היהודי לבין האיחוד הלאומי לא היה דבר מלבד אגו. אבל שכשאנחנו מדברים על משא ומתן בין שתי המפלגות הללו כשהן מאוחדות אל מול עוצמה יהודית זה לא עניין של אגו. יש התנשאות אליטיסטית סנובית דוחה מאין כמותה, כשאשר אני אומר לך מידיעה אישית, שהיחס לעוצמה יהודית הוא כאל אספסוף שלא יבוא בקהלו הטהור והקדוש".

"התנשאות כזו עלולה לעלות מאוד מאוד ביוקר לעם ישראל, משום שאני לא רוצה לעלות על הדעת את התרחיש המזוויע של ממשלה שנותן הטון בה יהיה גנץ", מוסיף שפטל.

"חייב להיות איחוד בין כל ארבע המפלגות. שמעתי את אחד הדוברים של הבית היהודי אומר 'אנחנו לעולם לא נהיה כהניסטים'. אף אחד לא ביקש מהם להיות 'כהניסטים'. ברור לגמרי שזה בלוק טכני שיש לו מטרה אחת - למנוע מקולות ללכת לטימיון", מסכם עו"ד שפטל.