הסרטון החדש של ''חזון''

מודעה של עמותת חזון, שפורסמה הבוקר (חמישי) בראש העמוד הראשי של עיתון "הארץ", מעוררת סערה גדולה בקרב קהילת הלהט"ב.

במודעה נכתב: "אבא ואמא = משפחה, האומץ להיות נורמלי". בחדשות 2 דווח כי המודעה גררה תגובות רבות ואכזבה מכך שהעיתון "בגד" בקוראיו ותמורת כסף פרסם את המודעה.

עמוס שוקן, מו"ל "הארץ" פרסם בטוויטר התנצלות על פרסום המודעה, "המודעה הזאת פורסמה בטעות ולא נפרסם אותה או שכמותה בעתיד. מבחינתי זאת עמדה גזענית שאסור לתת לה מקום, כמו לכל עמדה גזענית אחרת".

השבוע הוציאה התנועה סרטון חדש שבו הוצגו כל ראשי המפלגות שרצות בבחירות הקרובות לכנסת, לצד שמות הוריהם: "לכולם יש מכנה משותף אחד, לכולם יש אבא ואמא. אפילו לתמר זנדברג", וכן מודעה בסגנון דומה: "גם לבן כספית יש אבא ואמא".

הבוקר מדווחים בתנועה כי במהלך הלילה עברה ההחתמה את מחצית מהיעד, ונאספו למעלה מ50,000 חתימות. עוד מציינים בתנועה שעל האמנה חתומים רבנים, אנשי הציונות הדתית וכן גם אנשים חילונים. ההחתמה על האמנה הישראלית, שיצאה אתמול לדרך, תימשך כאמור גם היום, עד השעה 21:00.

בסרטון שמשחררים הבוקר תנועת חזון תחת הכותרת "תמונה אחת שווה אלף חתימות", מציגה התנועה קטע קצר מתוך הפעילות שלה אתמול בדוכן בשוק מחנה יהודה בירושלים. בין היתר בתנועה מציגים איך ההחתמה חוצה מגזריים ויש הזדהות עם האמנה הישראלית גם במגזרים אחרים. "יש לנו תורה אחת אחת, שמחים הכי מאושרים בעולם", אמר אחד החותמים על האמנה בדוכן.