חנוכת הניידת
חנוכת הניידתצילום: קובי הר צבי‬

ארגון 'בלב אחד' חנך השבוע ניידת חסד לרווחתם של הילדים המיוחדים והילדים החולים.

להשקת הניידת לוותה תרומה ייחודית של טאבלטים חדשים לילדים המיוחדים תרומת הקרן לפיתוח שירותים לנכים של המוסד לביטוח לאומי.

באירוע השתתפו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, המשנה לראש העיר חיים כהן, סגן ראש העיר אברהם בצלאל וחבר מועצת העיר דוד בלומנשטוק.

הרב הראשי שיבח את מתנדבי הארגון בראשות הרב דוד ויטמן, שמאירים את הלב של הילדים וממלאים אותם בשמחה: "בימים אלו של אור ושמחה, אנחנו רואים את הלב האחד והגדול של המתנדבים, שלא שוכחים את הילדים והמשפחות ועושים הכול על מנת לשמח אותם".

ראש עיריית ירושלים ליאון אמר "הלב של ירושלים אלו המתנדבים שדואגים לבעלי המוגבלויות ולאלו שמתמודדים עם מחלות קשות. אנחנו בעיריית ירושלים גאים במתנדבים שלנו ועושים הכול על מנת לתמוך ולסייע להם".

יו"ר הארגון דוד ויטמן הודה לתורם משה וידמן ולמתנדבים שגייסו את הכסף לרכישת ניידת החסד. בנוסף הודה לקרן לפיתוח שירותים לנכים של המוסד לביטוח לאומי על התרומה של כלי הנגינה והטאבלטים החדשים.

"הניידת הזו היא סנונית ראשונה בתכנית החסד על גלגלים של הארגון. אנחנו שמחים על ההצלחה ומביטים קדימה ליישום תכניות נוספות לרווחתם של הילדים שכולנו אוהבים ודואגים להם", אמר.