השלט שעל חזית המלון
השלט שעל חזית המלוןצילום: תנועת חזון

בתנועת 'בוחרים במשפחה' יוצאים בקמפיין הקורא לבעלי מלון 'פרימה' להחזיר את השלט המבקש לחזק את מעמד המשפחה ככזו שהרכבה הוא אב, אם וילדים. על פי דיווחי התנועה בתוך שעות בית המלון "הופצץ" בלמעלה מ-1500 מכתבים הקוראים להשיב את השלט למקומו.

הקריאה מגיעה לאחר שכזכור, בשבוע שעבר נתלה שלט על חזית המלון ובו נכתב "אבא ואמא = משפחה" עוד פורסם על השלט "האומץ להיות נורמלי". השלט נתלה על ידי תנועת חזון. בעקבות לחץ ואיומים של ארגוני להט"בים בעלי המלון הורו להסיר את השלט, אך לא עבר זמן, וארגון "בוחרים במשפחה" פרסמו עצומה הקוראת לציבור הרחב לדרוש מבעלי המלון, להחזיר את השלט למקומו. לדבריהם, ההחלטה להסיר את השלט נבעה מחשש לתגובות האלימות של ארגוני להט"בים.

בשבוע שעבר מפרסום העצומה, מלון פרימה קיבל למעלה מ1500 פניות אולם עד שעה זו, לא נענו במלון להשיב את השלט.

מארגון בוחרים במשפחה נמסר: "האלימות בה חווה הצד השפוי מארגוני הלהט"בים הוא בל יתואר. דרישתנו להשיב את השלט נובעת בשל העובדה כי בכל העולם ברור כי יש משפחה נורמלית אחת אך משום מה, במלון פרימה חוששים מלומר את האמת בשל איומים כלכליים מצד אותם ארגונים".

עוד הוסיפו ב'בוחרים במשפחה': "מדהים לראות את הניסיון למחוק את המשפחה מהעולם, ונתינת לגיטימציה למשקי בית חדשים לקום ולפגוע בגידול הטבעי והנכון, כל שכן לפגוע בבניית בית והקמת משפחה נורמטיבית. המאות הרבות של האנשים שהצטרפו לקמפיין שליחת המיילים להנהלת מלון פרימה בירושלים, אומרים את המובן מאליו: אבא ואמא = משפחה. זה כל כך יהודי. כל כך אנושי. כל כך פשוט''.