המשטרה פושטת על בית המדרש שהוקם בזירת הפיגוע בצומת אריאלאיתן שוייבר/TPS

כוחות משטרה גדולים פשטו אחר הצהריים (שלישי) על בית המדרש שהוקם בזירת הפיגוע המשולב בצומת אריאל.

כוחות המשטרה ניסו לעכב נערים שהיו במקום ולבצע בידוק בנערים נוספים. הפשיטה התרחשה בזמן שיעורו של הרב דב ליאור שהתקיים במקום.

השוטרים פרצו והפריעו לדבריו של הרב ליאור ולמהלכו התקין של השיעור. על אף בקשת משתתפי השיעור מהשוטרים שלא להפריע להמשך מהלך השיעור, השוטרים לא עזבו את המקום, והחלו לעכב ולעצור נערי גבעות שנכחו במקום.

לשאלת ד"ר מיכאל בן ארי שנכח במקום מדוע השוטרים מפריעים למהלך השיעור, השיבו השוטרים כי הם "ממלאים את תפקידם", וסירבו לפרט מעבר לכך.

ד"ר מיכאל בן ארי אומר בתגובה לדברים, "לאחר שמערכת 'שלטון החוק' פסלה אותי השבוע מלרוץ לכנסת, היא ממשיכה בהתנכלותה לאוהבי עם ישראל ולמתיישבים הגיבורים, ומפריעה לשיעור תורה שנערך במקום בו נרצחו שני יהודים, בשל אזלת היד והתרפסותה של המשטרה. הגיעה העת שהמשטרה תפנה את כוחותיה לטפל בטרוריסטים האמיתיים, ולא בבוני ארצנו".

עו"ד איתמר בן גביר אומר, "במקום לשלוח כוחות לביצוע פעולות גמול משמעותיות כתגובה על הפיגוע הרצחני והמזעזע לו היינו עדים, ובכך להרתיע את המבקשים לפגוע ביהודים, מצאו להם שוטרי משטרת ישראל עיסוק אחר: הפרעה לשיעורי תורה. בכהונתי בכנסת אני מתכונן לטפל ביתר שאת בהתנכלות המשטרה למתיישבים, ואפעל לעצירתה לאלתר".

הרב ליאור מעביר שיעור בבית המדרש בזירת הפיגוע
הרב ליאור מעביר שיעור בבית המדרש בזירת הפיגועצילום: איתן שוייבר/TPS