נציג המועצה אלמסי עם אוחנה
נציג המועצה אלמסי עם אוחנהצילום: באדיבות אסי אלמסי

למען הדרום באהבה. בזמן שהמצב הביטחוני המתדרדר בדרום הארץ מביא לביטולם של אירועי ספורט וחוגים, בבית"ר ירושלים מרימים את הכפפה ומציעים לארח קבוצות נוער בחינם.

רק לפני שבוע הודיעה בית"ר ירושלים על שיתוף פעולה עם המועצה אזורית שדות נגב ועוטף עזה, במסגרתה יקימו במועצה שבעוטף בית ספר לכדורגל.

הקמת בית הספר לכדורגל שייתן מענה לכל יישובי עוטף עזה הגיע לאחר מספר פגישות שנערכו בין נציג המועצה אסי אלמסי והנהלת המועדון בראשותם של אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש, כששם סוכם על הקמת בית הספר לכדורגל של המועדון הירושלמי.

על פי הודעת המועדון, הקמת בית הספר בעוטף עזה, שהינו בית ספר נוסף שהוקם על ידי המועדון בפריפריה, היא כחלק מההחלטה של ראשי המועדון להגיע לפריפריה ולכל נקודה במדינה בה יש אוהדי בית״ר. "אנו גאים לקיים שת״פ עם אזור עוטף עזה כחיזוק ותמיכה לתושבי האזור ולהנגיש את הקבוצה לקהל הפרוס לאורכה ולרוחבה של ישראל", נאמר שם.

כעת בבית"ר ממשיכים לפעול לטובת הדרום ועוטף עזה בפרט, כשבעקבות המצב הבטחוני בדרום ובאיזור יישובי עוטף עזה, הזמינו בבית"ר את מחלקות הנוער השונות לבוא ולהתאמן בחינם במגרשים בבית וגן שבבירה.

"הנהלת המועדון ברשות יו״ר המועדון ומנכ״ל המועדון מוני ברוש הנחו את מנהל מחלקת הנוער תומר כרמל להעביר מסר למנהלי מחלקות הנוער באשקלון, אשדוד ועוטף עזה כי מגרש האימונים בבית וגן יעמוד לרשות מי שירצו להגיע ולהתאמן ולשמור על שגרת פעילות", נכתב בהודעת המועדון הבית"רי.