שרה נתניהו
שרה נתניהויונתן זינדל, פלאש 90

סנגורה של נתניהו הגיע להסכמות עם נציגי הפרקליטות על אופי העבירות, אך לא על הפיצוי הכספי.

לדבריו "על הפרקליטות לפצות את נתניהו". הפרקליטות טוענת מנגד: "הליך הגישור עודנו מתנהל". כך מדווח היום (ד') העיתון "ישראל היום".

כתב העיתון, יאיר אלטמן, מדווח כי בעוד המשא ומתן בהליך הגישור בעניין תיק המעונות עודנו מתנהל, סנגורה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, דחה הצעת פשרה לסגירת התיק מטעם נציגי הפרקליטות.

בפגישה בין נציגי הפרקליטות לסנגורה של נתניהו, עו"ד יוסי כהן, הם הגיעו להסכמות על הרשעה בעבירת ניצול טעות ללא מרמה במקום שורה של סעיפים מחמירים יותר, בהם מרמה בנסיבות מחמירות, הפרת אמונים והצגת מצגי שווא. אלטמן מציין בדיווחו כי מדובר בהרשעה המצויה על גבול הפלילי, במתחם נמוך בהרבה ממה שדרשה הפרקליטות תחילה.

סלע המחלוקת נסוב על הפיצוי הכספי. גם כאן הפרקליטות ירדה מדרישתה הראשונית להחזר בסך 350 אלף שקלים. הצדדים הסכימו על פיצוי סמלי, אך לא על הסכום המדויק של פיצוי כזה.

עוד מדווח העיתון כי בכוונתו של עו"ד כהן לדרוש כי הפרקליטות היא זו שתפצה את שרה נתניהו על מה שהגדיר כעינוי הדין, אי בדיקת פרטים והעלמת ראיות, שלטענתם נעשו על ידי הפרקליטות. בין היתר מדובר על 40 אלף שקלים שהוכנסו לסכום המקורי של ה־350 אלף שקלים שהתבררו כארוחות מדיניות, כשרוב הסכום הנותר מיוחס להזמנות שביצע אב הבית לשעבר ועד המדינה בתיק מני נפתלי, ומקצתו עובדים אחרים.