"חווית התנ"ך" הגיעה לצפת

אלפי אנשים ביקרו במתחמי חווית התנ"ך במהלך ימי חול המועד. בחווית התנ"ך נפגשים המבקרים עם גיבורי התנ"ך בעזרת טכנולוגית מציאות מדומה ושלל משחקים וחידונים אינטראקטיביים.

הפעילות של ארגון "זהות" והאגף לתרבות יהודית התקיימה השנה בערים באר שבע, קרית מלאכי, אור עקיבא, צפת וירושלים.

ראש האגף לתרבות יהודית, הרב איתיאל בר לוי: "ביקרנו במיזם גיבורי התנ"ך. מדובר בחוויה של ממש, זה לא כמו ללמוד את התנ''ך מספר אלא זה לקבל את החוויה בתור משחק, בתור המחשה, עם אמצעי המציאות המדומה, החידונים והמשחקים האינטראקטיבים, פעילות מקסימה. אני שמח שאנשים רבים זכו להשתתף בפעילות מיוחדת זו בתמיכת האגף לתרבות יהודית".

חוויות התנ''ך
חוויות התנ''ךצילום: יחצ

מנכ"ל ארגון "זהות" המפיק את מיזם הפסח, ישראל בן פזי: ''שמחנו לראות את אלפי המשתתפים שנהנו מהפעילות. כיף לראות משפחות חילוניות, חרדיות, מסורתיות ודתיות שמשתתפות יחדיו בפעילות סביב גיבורי התנ"ך וחג הפסח. מרכזי 'זהות' פועלים במשך השנה בבתי הספר ברחבי הארץ, ובפסח זו זכות עבורנו לפעול אל מול הציבור הרחב''.

יזם "חווית התנ"ך", אביטל סלע: "הצלחנו השנה להביא את חווית התנ''ך לכ-10,000 משתתפים, מספר מרשים ביותר! המשתתפים חוו, למדו ונהנו. אנו רואים שאנשים אוהבים את האתגר, את הגילוי ואת הלמידה העצמאית. גם מבוגרים וגם ילדים ונוער נהנו והתחברו לתחנות השונות. דרך החוויה והמשחק הציבור מתחבר לתנ"ך.

''אנו בטוחים ורואים שהמשתתפים אוהבים יותר את התנ"ך, מרגישים מחוברים אליו, ומבינים שהתנ"ך רלוונטי לחיים שלהם. מוזמנים להמשיך ולפגוש אותנו במשך כל השנה במתחם חווית התנ"ך בקרדו בירושלים''.