נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר החינוך היוצא נפתלי בנט מפיק לקחים מכישלון ''הימין החדש'' בבחירות לכנסת, ולא מתחרט על הקמת המפלגה החדשה.

בהקלטה שהגיעה היום (שלישי) לידי חדשות 13 אמר בנט כי "כשאני עושה חשבון נפש אני לא מתחרט לרגע על המהלך. יש המון שגיאות שעשינו בדרך, בתהליך". את הדברים אמר בכנס סגור של המפלגה שנערך בביתה של אלונה ברקת בתל אביב.

"המפלגה שהקמנו היא בדיוק הייתה אמורה להיות כזה", המשיך יו"ר המפלגה. "המהות שלנו קודם כל החיבור, לא רק הפן שאנחנו יותר ימנים".

לפני כשבועיים, עם פרסום תוצאות הבחירות, כתב בנט בפייסבוק: "עשיתי הכי טוב שיכולתי למען העם האהוב שלי. הפעם זה לא הספיק. אין לי טענות לאיש, אני ורק אני אחראי לתוצאה".

עוד כתב השר כי "יש כאלה שלעגו לנו על המאמץ הזה לעבור את סף אחוז החסימה: 'זה פתטי, חסר סיכוי, נואש'. לא נורא. אני מעדיף שחלקי יהיה עם המתאמצים בחזית ולא עם הלועגים מן היציע. אנחנו לא קבלנים של הצלחות, אנו שליחים להשתדלות. ועשיתי כל שיכולתי. רק ככה מצליחים, מתאמצים, גם אם נראה כמעט אבוד. לפעמים זה מצליח - הפעם לא".

בנט הוסיף: "מצאנו אי סדירויות בקלפיות ואף מעבר לכך, אך אין בהם, כשלעצמם, כדי לבטל את כל תוצאות הבחירות. משפטנים שלנו יבחנו את הממצאים בשבועיים הקרובים, אך בשלב זה אנחנו ממשיכים הלאה". בנט סיכם בהבטחה: "בכל מקום בו אהיה, לעולם לא אפסיק להיות חייל של עם ישראל".