ירידה בשמיעה
ירידה בשמיעהצילום: יח"צ

חיי היו כמעט בלתי נסבלים, מספר יוסי, היה קשה לי לשמור על קשר עם חברים, עם עמיתים לעבודה ועם הסביבה וסבלתי מבדידות חברתית. גם אשתי כמעט ולא יכלה לתקשר אתי ויחד הרגשנו כאילו "העולם חרב עלינו".

ביקור במכון השמיעה "אודיו סאונד" בחיפה החזיר ליוסי, כמו לרבים אחרים, את איכות החיים ואת שמחת החיים.

זכיתי לטיפול מאוד מסור ולהבנה מצוות העובדים ומקלינאי תקשורת בכירים. מכשיר השמיעה שהותאם לי שיפר את איכות החיים ואת התקשורת עם הסביבה בצורה משמעותית.

בפוסט נרגש שהוא פרסם ברשת החברתית כתב יוסי:

"אם גם אתם חווים ליקויי שמיעה וירידה בשמיעה, אני מבין מה אתם עוברים, אך זו לא חייבת להיות גזירת הגורל. אפשר לטפל בזה, לתפקד היטב וליהנות מאיכות חיים.

במשך שנתיים לא יכולתי לנהל שיחה עם חברים, לא שמעתי את צלצול הטלפון, כל ארוחה במסעדה הפכה לסיוט כי לא יכולתי לשמוע ולהשתלב בשיחה, גם בעבודה לא תפקדתי היטב. הביטחון העצמי שלי ותחושת העצמאות נפגעו, הרגשתי עייף ובלתי חיוני.

קיבלתי המלצות מבני משפחה על מכון שמיעה בחיפה, וההמלצות לא אכזבו. אם אתם מעוניינים לטפל בליקויי השמיעה שלכם, אני ממליץ לכם בחום על מכון "אודיו סאונד מכשירי שמיעה" בחיפה.

דף הפייסבוק של יוסי הממלא בשאלות והוא ענה לכל אחד בסבלנות.

יש הרבה מכוני שמיעה, למה לבחור באודיו סאונד?

אודיו סאונד עובדים עם מכשירי שמיעה של חברת אודיפון בגרמניה, חברה הנחשבת לאחת החברות הטובות בעולם בתחום מכשירי השמיעה.

מכשירי השמיעה מתוצרת "אודיופון" הם מכשירי שמיעה מהדור החדש. הם מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ומתאימים לכל מצב של ירידה בשמיעה, לסוגים שונים של ירידת שמיעה ולטווח רחב של חומרה והם מעניקים חווית שמיעה של דיבור ממוקד וברור.

אלו מכשירים זעירים בגודל של גרעין קפה, מכשיר שמיעה קטן ונסתר בתוך האוזן, כמעט בלתי נראה. המכשירים מותאמים באופן אישי לכל מטופל בהתאם לצרכים ולמידות האוזן ומאפשרים שליטה בכל הפרמטרים השונים של המכשיר. לא חייבים ללכת אתם כל הזמן. אפשר להרכיב אותם רק בשעת הצורך כמו במשקפי קריאה, כשצריכים משתמשים בהם וכשלא צריכים, לא משתמשים.

מה היתרונות של המכשירים מבית "אודיופון"?

מכשירי השמיעה מתוצרת "אודיופון" מצוינים בנטרול רעשי הרקע. אחת הבעיות המשמעותיות שאתה מתמודדים אנשי עם ליקוי בשמיעה היא רעשי הרקע אשר מטרידים מאוד ובמקרים רבים גורמים לכאבי ראש. מכשירי השמיעה של "אודיופון" מצוידים במנגנונים מתקדמים לזיהוי דיבור, לנטרול רעשי רקע, הם מצוינים בהנחתת רעשים פתאומיים ומתמשכים, בנטרול טנטון, ביטול צפצופים ועוד. כאשר תשבו במסעדה, למשל, תוכלו לשמוע בצורה ברורה וממוקדת את הדיבורים של הסועדים, גם אם כמה מהם ידברו ביחד או בשקט ואפילו מרחוק.

מה יקרה אם בעיות השמיעה שלי יוחמרו והמכשיר כבר לא יתאים?

לא תצטרכו לקנות מכשיר חדש. אפשר לכייל את המכשיר ולהתאים אותו לכל מצב חדש.

האם חייבים להגיע אל המכון בחיפה?

לא. קלינאי התקשורת של המכון יגיעו אליכם הביתה עם ציוד מתאים ומאושר בתוך עשרים וארבע שעות. הקלינאי המומחה יאבחן את בעיית השמיעה, את מידת החומרה ויתאים לכם מכשיר שמיעה. הקלינאי ידגים לכם את המכשיר ואת היכולות שלו בחינם, ללא התחייבות, אם תהיו מרוצים תוכלו לרכוש את המחיר.

כמה עולים מכשירי השמיעה במכון השמיעה אודיו סאונד?

יש שלושה סוגים של מכשירים, מכשירי שמיעה בסיסיים, מכשירי שמיעה ברמה בינונית ומכשירים ברמה גבוהה. והמחיר נקבע בהתאם לסוג המכשיר.

מכשירי השמיעה הבסיסיים עולים עד אלפיים שקלים, מכשירים ברמה בינונית עולים בין אלפיים לארבעת אלפים שקלים ומכשירים ברמה הגבוהה עולים בין חמשת אלפי שקלים לשמונת אלפים שקלים.

האם אוכל לנצל את ההשתתפות של קופות החולים?

אין צורך! המחירים שתקבלו במכון זהים למחירים שתשלמו במקומות אחרים לאחר ההשתתפות של קופת חולים, אך בשונה ממקומות אחרים, כאן לא תצטרכו למלא טפסים, לעמוד בתורים ולעבור תהליכים של בירוקרטיה מתישה ומייגעת.

ההשלכות של ירידה בשמיעה יכולות להיות הרסניות, אך הבשורה הטובה היא שאפשר לשקם את הירידה בשמיעה ולהאט אותה. אל תוותרו על זכותכם לשמוע. צרו קשר והצטרפו אל יוסי מבנימינה ואל מאות לקוחות נוספים.

צרו קשר 077-9978814, אנחנו מחכים לכם!