אריה דרעי: "פגוע וכאוב, נגמר הסיפור עם ליברמן"

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס אחר הצהריים (חמישי) לפיזור הכנסת, והודה כי לא האמין שאביגדור ליברמן יסרב להצטרף לממשלת ימין.

בפתח ישיבת הסיעה אמר דרעי "אני מרגיש חובה כראש התנועה השנייה בגודלה, כמי שהיה מעורב עמוק במשא ומתן, לתת הסבר לאזרחים מה קרה.

''נתניהו שפך את ליבו בפניי אחרי הבחירות, הוא היה כאוב מאד ואמר לי שלא יוכל להקים ממשלה כי הוא יודע שליברמן נחוש לא לתת לו להקים אותה", סיפר דרעי.

''חשבתי שאני שומע דברים הזויים, אמרתי לו שהוא טועה. זו הפעם ראשונה שהרגשתי נסחט'', העיד יו"ר ש"ס. ''לא ידענו שיש לנו יריב אידיאולוגי כל כך קשה. אני מרגיש פגוע וכאוב. אדם אחד החליט לגרור את ישראל לבחירות בגלל שנאה. זה כואב לי".

הוא מתייחס להכפשות של ליברמן כלפי הציבור החרדי, ''אם היו מחליפים את המילה חרדים ביהודים היינו משוכנעים שאת המאמר הזה כתבו במדינה אחרת באירופה לפני עשרות שנים.

''לא אמשיך להיות בקשר עם ליברמן, נגמר הסיפור'', הבהיר דרעי. ''אנחנו צריכים לעשות הכל שבממשלה הבאה יהיה לנו רוב בלי ליברמן''.

השר דרעי הדגיש כי גם לאחר הבחירות הבאות ש"ס תתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו. ''כפי שהוכחנו בבחירות האחרונות, מי שמצביע לש''ס מצביע לנתניהו ולש''ס. נמשיך עם הקו ונתמוך בנתניהו והוא המועמד היחיד שלנו''.