נפתלי בנט ליד ביתו
נפתלי בנט ליד ביתוצילום: פלאש 90

שר החינוך לשעבר ויו"ר מפלגת הימין החדש, נפתלי בנט, אמר אתמול (שלישי) כי ירוץ לכנסת אך ורק במסגרת הימין החדש, אך הוא לא פוסל יצירת ״בלוק טכני״ עם מפלגות אחרות.

"חברים, כל היום יוצאים פרסומים על מיקומים, שיריונים, כאילו אני או אחרים מחפשים להשתלב במפלגות אחרות", אמר בנט על פי הדיווח בעיתון ישראל היום.

"אני מתמודד רק בימין החדש. אני מאמין בערכי החיבור בין הדתיים לחילונים, ימין אמיתי, יהדות מקרבת. לא פוסלים ריצה בבלוק טכני, אבל הימין החדש היא המפלגה שלי. וגם בבלוק טכני, יש גבולות ערכיים שלא אחצה. לא דיברתי עם אף אחד על מיקומים. זה מוקדם מאדו מאוד. זהו. דוהרים קדימה!".

אמש דווח בערוץ 7 כי רבנים בכירים בציונות הדתית פועלים מאחורי הקלעים כדי להבטיח ששרת המשפטים איילת שקד תמשיך בעשייה הציבורית ותתמודד בבחירות לכנסת ה-22.

הרבנים מתכוונים לפנות אל שקד ולבקש ממנה להמשיך בעשייה הציבורית כפי שעשתה ב-6 השנים האחרונות, במהלכן קידמה מהלכים רבים עבור המחנה הלאומי בכלל ועבור הציונות הדתית בפרט.

נציין כי במקביל לקריאות הנשמעות בליכוד לשריין את שקד ברשימת המפלגה לכנסת, לא מן הנמנע ששרת המשפטים היוצאת תשתלב ברשימה מאוחדת של מפלגות הימין.

בשל העובדה ששקד נחשבת לפופולרית בקרב המחנה הציוני-דתי וגם מחוצה לו, ייתכן כי היא תעמוד בראש רשימה שתתמודד בבחירות לכנסת ה-22 ותכלול בתוכה גם את סיעות הבית היהודי, האיחוד הלאומי ומפלגות ימין נוספות.

מוקדם יותר אתמול נפרדה איילת שקד ממשרד המשפטים, אותו הובילה בארבע השנים האחרונות. בטקס הפרידה שהתקיים בנוכחות צמרת המשרד, פירטה שקד את הישגיה ואף הבטיחה לשוב אליו בקרוב.

שקד בטקס הפרידה ממשרד המשפטים: עוד אשוב לכאןלע"מ