תערוכת ״צה״ל שלנו״
תערוכת ״צה״ל שלנו״צילום: דובר צה"ל

תערוכת ״צה״ל שלנו״ תפתח מחדש לציבור הרחב במתחם "התחנה" בירושלים החל מה- 26 ביוני 2019, כ"ג בסיון התשע"ט, ללא עלות ובהרשמה מראש, לאחר שבפעם הקודמת אזלו כ-100,000 כרטיסי הכניסה תוך זמן קצר.

התערוכה הייחודית המובלת על-ידי החטיבה הטכנולוגית ליבשה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ובשיתוף כלל האגפים והזרועות בצה"ל ומשרד הביטחון, ובהפקת חברת ״טרגט מרקט", נפתחה לראשונה בחול המועד סוכות לרגל שנת ה-70 למדינה ותאפשר גם השנה לאזרחי ישראל להצטרף למסע ייחודי ומרגש בצה''ל מהקמתו ועד היום.

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב במשך מספר שבועות ותכלול מיצג אור-קולי מרהיב, פעילויות מיוחדות ואינטראקטיביות לכל המשפחה, תצוגת כלים מבצעיים, ארבעה מתחמים שכל אחד עוסק במרחב אחר: אוויר, ים, יבשה וטכנולוגיה.

ביקור בתערוכת הענק של צה"ל


בתערוכה כלל הציבור יתנסה בכ-15 סוגי משחקים, אפליקציות אינטראקטיביות ובכ-80 עמדות משחק, הכוללים בין היתר סימולטור טיסה, סימולטור צניחה, ספר מורשת קרב וכו'. כל משתתף יקבל עם כניסתו "חוגר" אישי ואינטראקטיבי אשר ילווה אותו לאורך התערוכה ויאפשר לו לצבור נקודות בפעילויות השונות ולגלות בסוף התערוכה את התפקיד המתאים לו.

התערוכה תתפרס על שטח של כארבעה דונמים. כלל המיצגים מותאמים לדוברי השפה האנגלית. הכניסה לתערוכה כרוכה בהרשמה מראש באתר צה"ל באינטרנט.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "החיבור בין צה"ל לבין ירושלים הוא ערכי ומשמעותי. ירושלים גאה ומתרגשת לקראת אירוח תערוכת צה"ל בעיר שתהווה מוקד משיכה ועליה לרגל לתושבי העיר ולמבקרים בה מהארץ ומהעולם. ירושלים, בירתה של מדינת ישראל היא עיר של חיבורים בין אנשים, דתות ותרבויות, בדומה לצבא ההגנה לישראל. לכן, הקדשתי מאמצים רבים לקיום התערוכה בעיר. אני מזמין את כל עם ישראל להגיע וליהנות מהתערוכה המשקפת את מיטב היכולות של הצבא שלנו".

'צה''ל שלנו'
'צה''ל שלנו'צילום: דובר צה"ל