מרכז הליכוד
מרכז הליכודצילום: דוברות

בכיר מפלגת העבודה ושר האוצר לשעבר בייגה שוחט התבטא בחריפות נגד מצביעי ותומכי ראש הממשלה נתניהו והגדיר אותם ''כלבלבים מוכי כלבת''.

את הדברים אמר שוחט במהלך ראיון שהעניק לשלום קיטל ב'כאן' ובו ביקר את מדיניותו הכלכלית של נתניהו ובהמשך אף את תפיסותיו המדיניות והתנהלותו האישית של ראש הממשלה.

באשר לסוגיה המדינית קבע שוחט כי כלל המפלגות כבר חצו את הרוביקון בסוגיית שתי המדינות בצורה כזו או אחרת ו"לא נמצאים בעולם ההזוי של הימין הקיצוני שמולך על ידי סמוטריץ' ובן גביר ואנשים קיצוניים בליכוד שלא מאמינים לשום פיתרון ולא מאפשרים שום הסכמה עם הפלשתינאים".

לדבריו, אמנם ישנה כעת הסכמה אמריקאית מסוימת לאמירות מסוג זה, אך "הכול חולף בחיים", ולהערכתו גם רוח זו הנושבת מהבית הלבן תיפסק.

בהמשך הדברים הגדיר את התומכים בנתניהו כ"להקת כלבים מוכי כלבת", והוסיף כי אינו רוצה להתבטא בקיצוניות ובחריפות. "אני לא יודע אם לא אצטער על המשפט הזה", אמר שוחט כשקיטל ציין בדבריו כי משפט זה חריף לכשלעצמו.

לדברי שוחט, חברי כנסת ושרים כדוגמת אופיר אקוניס מיקי זוהר, מירי רגב ואחרים מתייצבים מאחורי "כל אמירה שביבי אומר, תהיה מטורפת ככל שתהיה".