משה פייגלין
משה פייגליןצילום: פלאש 90

יו"ר ''זהות'', חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, שב והבהיר כי מפלגתו מתכוונת להצטרף ל''בלוק טכני'' עם מפלגת הימין החדש של נפתלי בנט.

''לגבי הימין החדש, כמו שהסברתי בפוסט נרחב כבר לפני שלושה שבועות, זה החיבור הנכון והטבעי לנו, אין לנו כוונה להתחבר עם מפלגות מגזריות כי זה סותר את כל הבשורה שנפתחת אל עם ישראל ולכן זה לא יהיה עם איחוד מפלגות הימין", אמר פייגלין.

''אנחנו רוצים את החיבור עם הימין החדש, שמנו את הדברים על השולחן וזהו, אנחנו פתוחים לחלוטין. כשזה יקרה זה יקרה וההיגיון אומר שזה יקרה''.

בצ'ט לייב שקיים פייגלין בפייסבוק, הוא הדגיש כי אם האחדות לא תצא לפועל, הוא יתמודד בכל מקרה: ''אני אומר בצורה ברורה ביותר - זהות רצה בכל הכוח. אם משום מה לא יהיה איחוד אנחנו בעזרת ה' ננצח ובגדול בלי איחוד. כמו שרצנו בפעם הקודמת עד הסוף נרוץ גם הפעם עד הסוף עם הפקת לקחים ונעשה לעם ישראל את השירות הגדול מתוך הכנסת ומתוך משרד האוצר.

"אבל אנחנו מעוניינים באיחוד, אנחנו מבינים את הכאב שיש לאנשים שהצביעו למפלגות שלא עברו את אחוז החסימה. בפועל אנשים לא רוצים לראות את הדבר הזה קורה ונעשה כל שביכולתנו כדי שיהיה איחוד שימנע את החשש הזה, אם אפשר למנוע את החשש נעשה את זה''.

נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

סקר של פרופ' קמיל פוקס שפורסם שלשום בחדשות 13 מעלה כי הליכוד זוכה על פי הנתונים ב-31 מושבים בכנסת הבאה וכחול לבן ב-29. הרשימה המשותפת היא השלישית בגדולה עם 9 מנדטים.

ישראל ביתנו מתחזקת ל-8 מושבים, העבודה - לאחר בחירת עמיר פרץ - מקבלת 7, גם ש"ס זוכה ב-7, מפלגתו החדשה של אהוד ברק ב-6 וגם יהדות התורה מקבלת 6 מנדטים.

מפלגת הימין החדש בראשות בנט מקבלת 5 מנדטים, איחוד מפלגות הימין 4, זהות עם 4 ומרצ עם 4 מנדטים.

בנט בכנס הרצליה: אנחנו חוגגים והילדים שלנו ישלמו