אוחיון בחולון
אוחיון בחולוןצילום: באדיבות הפועל חולון

ביום חמישי האחרון הוגרלה הפועל חולון לבית א' במסגרת מפעל ליגת האלופות של פיב"א, שם תשחק מול קבוצות מהקשות ביותר שיש במפעל השלישי בחשיבותו בכדורסל האירופי.

חולון, שלא הייתה מדורגת, תפגוש את אלופת היורופקאפ וסגנית אלופת איטליה, דינמו ססארי, נגדה תתמודד באירופה זו השנה השלישית ברציפות. בנוסף, יחכו לה גם מנרסה הספרדית, טלקום אנקרה הטורקית, שטרסבורג הצרפתית, אוסטנד הבלגית ושתי עולות מהמוקדמות, בבית בו תעפלנה רק ארבע קבוצות אל עבר השלב הבא.

במקביל להגרלה הקשה באירופה, ובכדי לנסות ולהוות יריב של ממש בניסיון להעפיל לשלב הבא על אף היריבות הקשות, הודיעה היום (ראשון) חולון על הרכש הראשון החדש שלה לקראת עונת 2019/20.

הסגולים מחולון שהחליפו את מאמנם בשנים האחרונות, דן שמיר בשרון דרוקר, מאמן אילת אשתקד, הודיעו על החתמתו של יוגב אוחיון הוותיק לשנתיים הקרובות.

עבור אוחיון בן ה-32 תהיה זו קבוצה חמישית בליגת העל הישראלית במדיה הוא משחק כשזה מגיע מהפועל ירושלים במדיה שיחק בעונה האחרונה. במדי ירושלים קלע אוחיון 5.9 נקודות ממוצע למשחק, הוריד 2.6 כדורים חוזרים ומסר 2.7 אסיסטים.

סך הכל שיחק אוחיון ארבע עונות בהפועל גליל עליון, עונה אחת בעירוני נהריה, שש עונות במכבי תל אביב וארבע עונות בשתי קדנציות שונות בהפועל ירושלים. כעת עובר חולון לתחנה החמישית בקריירה שככל הנראה תהיה גם תחנתו האחרונה.

הבעלים של חולון, שלמה אייזיק, התייחס לחתימה כשאמר: "אני שמח על הצטרפותו של יוגב לחבורה הסגולה, כולי תקווה שיוגב יתרום לנו רבות מניסיונו ומיכולתו בכל הזירות בהן נתחרה".

עוד אמר אייזק כי "אין ספק שיוגב הינו מעל הכל תוספת אנושית חיובית שתתרום רבות ל"חדר ההלבשה" ולייצוגיות של המועדון".

השחקן עצמו התייחס למעבר למדים הסגולים כשאמר: "אני שמח להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל חולון, מחכה בקוצר רוח לפגוש את החברים החדשים, הצוות המקצועי וכמובן את האוהדים.
מצפה לנו עונה מאתגרת עם מטרות, נעשה הכל כדי לעמוד בהן וכמובן ליהנות".

מאמנה החדש של חולון, שרון דרוקר, התייחס להחתמה גם הוא וברך עליה כשאמר: "שמחים לקבל את יוגב למשפחה הסגולה. לי אישית יש היכרות ארוכה וטובה עם יוגב עוד מהתקופה שאימנתי אותו בהפועל גליל עליון, מדובר בשחקן מצויין ובאישיות יוצאת מן הכלל ואנחנו בטוחים שיתרום מניסיונו ומנהיגותו להצלחת המועדון".

גם יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, התייחס להחתמה שמהווה הצהרת כוונות מצידה של חולון כשאמר: "אנחנו שמחים להחתים שחקן ברמתו של יוגב אצלנו במועדון. מדובר ברצון הדדי, וכשיש רצון כזה קורים דברים טובים.
מההיכרות שלי עם יוגב מדובר באדם נפלא בעל אישיות נהדרת, שחקן מחוייב ומוכשר שנותן את כל כולו בכל משחק. אין ספק שניסיונו הרב יעזור לנו ושנהנה ממנו הן בפן האישי והן בפן המקצועי.
ברוך הבא למשפחת חולוניה יוגי".