אהוד ברק
אהוד ברקצילום: פלאש 90

העיתון הבריטי דיילי מייל שיגר היום (חמישי) תגובה חריפה למכתב ששיגר אליו ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, בו מאיים ברק לתבוע את העיתון על הוצאת דיבתו.

כזכור, הרקע למכתב החריף ששיגרו עורכי דינו של ברק הוא תמונה שפרסם העיתון ובה נראה ברק כשחלק מפניו מכוסים, כשהוא נכנס לאחוזתו של המיליונר ג'פרי אפסטיין שהורשע בפדופיליה.

במכתב ששיגרו נציגי הדיילי מייל לעורכי דינו של ברק הם דרשו ממנו לחזור בו מהביטוי "עלילת דם" כלפי הפרסום בעיתון, והבהירו "לא פעלנו למען גורם פוליטי כלשהו".

במכתב נאמר עוד, "הדיילי מייל עומד מאחורי פרסומיו האחרונים בנוגע לקשריו של אהוד ברק עם הפדופיל המורשע ג'פרי אפסטין".

"נציין שטענתו של ברק, כי הוא מעולם לא השתתף בפעילותיו הלא חוקיות של אפסטין, הגיעה כתשובה לטענה שמעולם לא טענו", הוסיפו בעיתון.

בדיילי מייל הדגישו, "המאמר הציג תמונות של ברק נכנס לאחוזתו של ג'פרי אפסטין במנהטן במהלך ינואר 2016, כשפניו מכוסות כמעט לחלוטין, ובקרבה זמנית לכניסתן של ארבע נשים צעירות לאותה אחוזה (כניסה שגם צולמה). התמונות פורסמו לראשונה כבר ב-2016, ללא תלונות, כשברק תואר כ"אדם בלתי מזוהה". הסיבה לפרסום המאמר האחרון הוא הודאתו של ברק כי הוא האדם בתמונות, אשר גם מעלה שאלות לגיטימיות לגבי הצהרתו כי מעולם לא פגש את אפסטין בחברתן של נשים או נערות צעירות".