"כשזה בן ובן אי אפשר להמשיך את הקיום של עם ישראל" – רז פרץ, בתו של שר החינוך הרב רפי פרץ, יוצאת להגנתו ואומרת כי דבריו על טיפולי המרה להומוסקסואלים לא הובנו.

בריאיון מיוחד לירון דקל בכאן חדשות היא אומרת שדרכו של אביה היא דרך של שלום. עם זאת היא ציינה ביחס ליחסים הומוסקסואליים כי "זה לא טבעי".

"הטבע הכי פשוט של להמשיך את הקיום של עם ישראל, אפילו ברמה של משפחה, זה אבא ואמא. כשזה בן ובן אי אפשר להמשיך את הקיום. אז יש עוד דרכים של פונדקאות, שעל זה כל הפלורליסטים לא מוחים, למרות שיש בזה בעייתיות. זה לא טבעי, גם אם אצלו זה טבעי. ולכן גם אם אדם חילוני יש לו קונפליקט, גם הוא יכול ללכת לטיפול".

"אני מכירה את אבא שלי כל כך טוב ומה שמאפיין אותו הכי טוב בו הוא בדיוק מה שהשבוע אנשים החליטו לרמוס. חשוב לי להראות מי הוא באמת. מה שהכי מאפיין את אבא שלי, שהוא באמת אוהב כל אדם, מכבד כל אדם. כשהשבוע נהיה קרע או פיצול, זה כאב לנו"

"השבוע הבנתי שיש בעיה שקבוצה לא גדולה של אנשים שכופים את דעתם על הרוב משליטים שיח ציבורי שהוא לא רלוונטי כי הוא לא נותן מקום לשני. מה שהכי חבל לי שהם מתגאים בפלורליזם, איפה הערכים שלכם?".

על השירות המעורב לנשים וגברים בצה"ל אמרה "(אני) לא מסכימה עם גדודים מעורבים, זה לא נכון בעיני. הכוח של גבר זה לא הכוח של אישה, מחקרית רואים את זה. לגברים יש יותר כוח וזה בסדר, זה לא מוריד מאיתנו הנשים. לא מתאים לאישה לשרת בצבא. בטבע יש עוד כל כך הרבה משימות לעם ישראל".

בסוף הראיון נשאלה הבת האם היא רואה את שרת המשפטים לשעבר איילת שקד עומדת בראש איחוד מפלגות הימין והשיבה כי "זו שאלה מורכבת".

היא הוסיפה "איילת שקד היא בן אדם מדהים אני חושבת שבטוח שהיא תהיה ראש ממשלה בעתיד או אחרי נתניהו או כמה עידנים אחריו. יש לה את כל היכולות להיות ראש ממשלה. לא סתם היא הצליחה כמעט או להיות בראש איחוד מפלגות הימין היא בכלל חילונית שמצליחה לאחד בתוכה הפכים, היא לא מייצרת התנגדות היא מתאימה לכל העם. הייתי שמחה לראות אותה ראש ממשלה".