הפרידה מדובר העירייה
הפרידה מדובר העירייהצילום: דוברות עיריית בני ברק

עיריית בני ברק ערכה אירוע הוקרה לאברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה המיתולוגי לרגל פרישתו לגמלאות לאחר 45 שנות עבודה בתפקיד.

האירוע נערך במרכז הפיס העירוני ברמת אלחנן, ביוזמתו של אברהם רובינשטיין, ראש העיר שביקש להוקיר תודה והכרת הטוב לדובר המסור ששירת את עיר התורה והחסידות ואת תושביה נאמנה במשך שנים רבות.

באירוע אותו הנחה גדליה סילמן, מנהל לשכת ראש העיר, נשא דברים הרב ברוך דוב פוברסקי, ראש ישיבת פוניבז שציין בדבריו כי הרב טננבוים הוא בגדר שליח ציבור שעשה מלאכתו נאמנה.

עוד ציין לשבח את פעילותו לאורך כל השנים לשימור המפעל התורני החשוב של פרס ספרות תורנית להוקרת לומדי התורה.

אברהם רובינשטיין, ראש העיר ציין בנאומו את דמותו הייחודית של טננבוים שעשה את מלאכתו הן כמזכיר העירייה והן כדוברה במשך שנים רבות ביסודיות ובמקצועיות שאין כדוגמתה והפך לסמלה של העיר בני ברק.

חנוך זייברט, מ"מ ראש העיר העלה בדבריו זיכרונות היסטוריים בהם שימש טננבוים לצידם של ראשי העיר בני ברק לדורותיהם ושידע לקלוע לכל אחד לפי טעמו ורוחו, זאת בנוסף לדאגתו ולפעילותו העניפה במאבקי השבת וקדושת העיר על צד היותר טוב ברוח חיובית של קידוש השם.

אליהו דדון, סגן רה"ע שיבח בדברי ברכה את ישרותו של טננבוים שידע לפעול במקצועיות רבה במשך כל שנות עבודתו תוך שימת דגש על מאור פנים וחיוך לכל עובד בבניין העירייה.

בטקס השתתף גם דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות ויו"ר איגוד המזכירים והמנכ"לים ברשויות המקומיות שנשא דברים בשם האיגוד שטננבוים שימש בו כחבר הנהלה.

במרכז האירוע נשא טננבוים דברים וסקר את האתגרים הרבים שהעיר בני ברק עברה במהלך 45 השנים האחרונות ואת התקדמותה המרשימה בתחומים רבים ומגוונים.

לקראת סיום העניקו ראש העיר וסגניו לטננבוים ספר שיצא לאור במיוחד לאירוע, ובו ליקוט דברי תורה שכתב טננבוים לאורך שנותיו בתפקידו הציבורי וכן ראיונות שערך לפני עשרות שנים ככתב עיתון שערים ובהם ראיון עם הרב עובדיה יוסף זצ"ל ועם הרב יצחק ידידיה פרנקל ששימש כרבה של תל אביב.