המגנט המרחף
המגנט המרחףצילום: iStock

למרות שאנחנו פוגשים אותם בעיקר בחתונות, מגנטים הם הרבה יותר מאשר אמצעי להדביק את התמונות למקרר.

ריכזנו עבורכם את הרעיונות הטובים באמת שאפשר לעשות עם מגנטים, שתדעו להעריך אותם כמו שצריך.

למגנט את האוכל

זה שהמגנט מושך אליו ברזל אתם כבר יודעים, אבל ידעתם שהוא יכול למשוך אליו גם אוכל? הברזל שנמצא בתוך האוכל שלנו לא שונה בהרבה מהברזל המתכתי, ומאכלים עשירים במיוחד בברזל יימשכו על ידי המגנט. לא מאמינים? מוזמנים לראות את הילד בסרטון הבא ממגנט את הקורנפלקס שלו בצלחת.

מגדלי המגנט

הרבה לפני שהלגו הומצא, המגנט כבר היה שם וחיבר בין חלקים שונים. עם הרבה יצירתיות וכוח רצון אפשר ליצור מערימה של מגנטים כמעט כל בניין או מגדל בעולם. ואם אתם רוצים לקבל קצת השראה- מוזמנים לראות איך בונים תוך כמה דקות מגדל אייפל ממוגנט למופת.

המגנט המרחף

בלי לסבך אתכם ביותר מדי פיזיקה, מגנט הוא בעצם גוף מתכתי בעל שדה מגנטי מסביבו. השדה המגנטי יכול למשוך אליו גופי מתכת, אבל במקרים מסוימים הוא גם מסוגל לגרום להם לרחף באוויר. ואם אהבתם את הרעיון, שתדעו שיש גם מי שמייצר צעצועים קטנים כאלו לשולחן- שתוכלו לבהות כל היום בפלא המרחף במקום להתחיל לעבוד.

אומנות בחול

מדובר בערך באותו קונספט כמו הריחוף, אבל הפעם זה בציורים. קערת חול, גולה קטנה ומגנט- זה כל מה שצריך בשביל לייצר יצירות אומנות מדהימות בחול. המגנט מתחת לקערה מזיז את הגולה על החול הדקיק ויוצר איתה הרים ובקעות.

מפלצת המגנט

אם אתם לא מכירים את המילה סליים- כנראה שעדיין לא נחשפתם לאחד הטרנדים הפופולאריים כיום. הסליים הוא חומר בין ג'לי לפלסטלינה שאפשר לשחק איתו שעות בין הידיים מבלי שהוא יידבק אליהם. אבל החלק המעניין בגוש הרוטט הזה מתחיל כאשר שמים סליים מתכתי ליד מגנטים. הסליים מקבל חיים חדשים והופך מגוש רוטט למפלצת מפחידה שבולעת את המגנט.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!