זירת פיגוע הדריסה ליד אלעזראלירן אהרון

נחום נביס בן ה-17 נפצע היום (שישי) קשה מאוד בפיגוע דריסה סמוך ליישוב אלעזר שבגוש עציון. אחותו נעם בת ה-19 נפצעה קל-בינוני.

מצבו של נחום כאמור קשה מאוד, הוא מונשם ומורדם, סובל מחבלת ראש ומאושפז בבית החולים הדסה עין כרם. הפרופ' יורם וייס, מנהל בית החולים הדסה עין כרם אמר כי "קיימת פגיעה מוחית עם שבר בגולגולת. נשקפת סכנה לחייו".

ד״ר באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים הדסה הוסיף, "קיבלנו אלינו את הנער בן ה-17 מורדם ומונשם. בהערכה ראשונית היה נראה שמדובר בחבלת ראש. הוא לא יצא מכלל סכנה. כרגע הוא מנותח על ידי הצוות הכירורגי. יש לו דימום מוחי קשה"

מצבה של אחותו נעם בינוני, היא סובלת מחבלות ומטופלת ביחידת הטראומה של בית החולים שערי צדק. מנהל בית החולים שערי צדק הפרופ' עופר מרין עדכן על מצבה של הפצועה "הגיעה אלינו בחורה צעירה כבת 20 שנפגעה מפיגוע דריסה. היא הגיעה במצב כללי טוב עם הכרה מלאה עם פגיעות כמו שאנחנו מכירים מפיגועי דריסה בעיקר שפשופים ופגיעות גפיים. מצבה קל עד בינוני ותזדקק לאישפוז".

המשפחה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואת הפצועים: נחום אלימלך בן זהבה רבקה ונעם בת זהבה רבקה.

פרופ' עופר מרין מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק

ממשטרת ש"י נמסר כי שוטר שהבחין ברכב שנוסע במהירות לעבר תחנת אוטובוס ופוגע בשני צעירים שעמדו במקום, זיהה כי הנהג ניסה לצאת מהמכונית, ביצע ירי לעברו ונטרל אותו.

מנהל יחידת הטראומה בהדסה: הפצוע לא יצא מכלל סכנהדוברות

פאראמדיק מד"א ליאור לוי סיפר "כשהגענו למקום ראינו בתעלה מאחורי תחנת האוטובוס נער כבן 17 וצעירה כבת 19. הנער היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית והצעירה הייתה בהכרה מעורפלת.

הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה של הנער ופינינו אותם בדחיפות לבתי החולים כשמצבו של הנער קשה ומצבה של הצעירה בינוני עד קשה".

חובש מד"א תני קרמר מעדכן משערי צדק

ראש המועצה האזורית גוש עציון הגיב לפיגוע בגוש עציון, "אנו בימים של חוסר הרתעה שמוביל לפגיעה בתושבי גוש עציון בפרט ובהתיישבות ביהודה ושומרון בכלל.

אנו דורשים מהממשלה מעשים שיביאו לסיום סימני השאלה על עתיד האזור. ריבונות ישראל ופיתוח התיישבות מסיבית זו התשובה הנכונה למחבלים".

דובר גוש עציון בזירת פיגוע הדריסה ליד אלעזראלירן אהרון

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיב לפיגוע, "הדרך היחידה להשיב הרתעה היא החלת ריבונות, וגוש עציון - המקום בו התבצעו שני פיגועים בשבוע - תחילה.

בניה וריבונות תמיד היו תשובה ציונית הולמת למחבלים. ככל שיבקשו לגדוע את הווייתנו כאן, אנחנו נעמיק אותה. מאחל החלמה מהירה לפצועים, עם ישראל מחזק את ידיכם".

יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיב לפיגוע הדריסה בגוש עציון, "אני מאחל רפואה שלמה ומהירה לפצועים. הבלוף של נתניהו נותן את אותותיו וגם ארגוני הטרור רואים שהוא מאבד שליטה.

מי שחלש מול החמאס בעזה, עלול להביא להתעוררות של גל טרור גם ביהודה ושומרון. זהו גל טרור שקבינט של נתניהו, סמורטריץ ורגב לא ידע להתמודד איתו. ממשלת כחול לבן בראשותי תרכיב את הקבינט הביטחוני החזק ביותר מול הטרור ותחזיר את ההרתעה. אני מתחייב שביטחונם האישי של אזרחי ישראל לא יהיה הפקר".

פיגוע דריסה ליד הישוב אלעזרמד"א ועמנואל דוטש/TPS