מתיחת עור הפנים. אילוסטרציה
מתיחת עור הפנים. אילוסטרציהצילום: iStock

הפנים הן תעודת הזהות שלנו. כשאנחנו אוהבים את הפנים שלנו אנחנו קורנים ומלאי בטחון עצמי. כשאנחנו פחות מתחברים אליהן – ההרגשה בהתאם.

לצערנו, ככל שאנו מתבגרים ומזדקנים הפנים שלנו מאבדות מהזוהר שלהן. אחדים מבנינו יקבלו את המצב באהבה, אך מרביתנו אוהבים את המראה שלנו כשהוא רענן ואף מעט צעיר יותר מגילנו האמיתי.

לכן, חלקנו פונים לדרכים רפואיות על מנת לשמור על הפנים שלנו במראה הצעיר שלהן.

עד היום ניתוחים פלסטיים למתיחת פנים היו הדרך היחידה של נשים למתוח את עור הפנים ולשמור על מראה צעיר יותר, אך לאחרונה הומצא בבריטניה טיפול חדשני ומהיר יותר להשגת פנים צעירות וזוהרות. הטיפול המהפכני הנו טיפול ייחודי המבטיח להאט את תהליך ההזדקנות של האישה ב-20 שנה וכל זאת באמצעות ניתוח פשוט שנמשך 30 דקות בלבד.

מהו הטיפול החדשני ומהו כולל?

הטיפול החדשני נערך בעזרת לקיחת רקמות שחלה מאישה המעוניינת בטיפול כבר בשנות ה-30 לחייה, והשתלתם בגופה כשהיא מגיעה לשנות החמישים, בהן הפוריות פוחתת. זאת, על מנת שתזכה להורמונים של אישה צעירה גם בהמשך חייה.

טיפול זה מהווה מהפכה אמיתית של ממש וזאת בגלל שכשאישה מגיעה לשנות החמישים בחייה, הפעילות השחלתית שלה יורדת וההורמונים יורדים ותקופה זו משפיעה על כל הפיזיולוגיה של הגוף. לעומת זאת, כאשר יושתלו שחלות צעירות בגופן של הנשים המבוגרות, הן יזכו לפעילות הורמונלית צעירה בהרבה ופעילה יותר. כאמור, נשים אלו ישיגו עור מתוח, עצמות חזקות ולב בריא יותר.

האם שוק הניתוחים הפלסטיים יושפע כתוצאה מהטיפול החדשני?

בהתאם לכל מהפכה רפואית חדשה המגיעה לשוק, נשאלת השאלה האם השגת מראה צעיר שלא דרך ניתוח פלסטי יוריד בצורה דרמטית את הנשים המבצעות מתיחת פנים אצל כירורג פלסטי והתשובה היא שלא.

ראשית, כעת קשה להסביר לאישה בשנות השלושים לחייה מדוע עליה לבצע ניתוח שהיא אינה זקוקה לו בשלב זה של חייה.

שנית, ניתוחים פלסטיים למתיחת פנים כבר נעשים מזה שנים רבות והתוצאות מצוינות ועם זה לא ניתן להתווכח. המעבר לתהליך רפואי חדשני דורש שינוי תודעתי המתפרס על פני שנים רבות.

יתר על כן, התהליך החדשני יעלה הרבה יותר מאשר ניתוח פלסטי סטנדרטי (מדובר בשני טיפולים במועדים נפרדים). לאור כל זאת, כאשר אישה תהיה מעוניינת במראה פנים צעיר יותר היא עדיין תפנה לבצע זאת אצל כירורג פלסטי.

ובכל זאת, בהחלט מרתק לחשוב לאן הטכנולוגיה לוקחת אותנו.