פורץ
פורץצילום: ISTOCK

ארבעה ערבים מקלנסווה שדדו ביום שישי האחרון מספר עובדים תאילנדים של חקלאי מהמושב פורת שבשרון.

החקלאי הגיע למקום ואחד הערבים איים עליו בסכין. בתגובה שלף החקלאי את נשקו וירה ברגלו של הפורץ. לטענת החקלאי המשטרה חוקרת אותו במקום להתמקד בחקירת הפורצים הערבים.

בחדשות 12 דווח כי לאחר המקרה סיפר החקלאי שהחשודים איימו עם שני אקדחים וסכין על העובדים, העמידו אותם בשורה, שדדו אותם ומילאו שני תיקים בכסף ובחפצים.

כשהוזעק החקלאי למקום, שלף את נשקו וירה שני כדורים באוויר ואחד לרגל של השודד שהשתטח על הרצפה ונפצע בקרסול. שאר החשודים נמלטו.

עם הגעת כוחות המשטרה נלקחו החקלאי והשודד הפצוע לחקירה. במקום נמצאו אגרופנים ששימשו את החשודים ובנוסף שני אקדחים שאותם השליכו בעת הבריחה וכן, שני התיקים עם הרכוש הגנוב. בחקירה טען השודד כי החקלאי תקף אותו ושתל את הסכין בבגדיו ובעקבות זאת נחקר החקלאי באזהרה. כמו כן, נלקח נשקו של החקלאי והוא עשוי שלא לקבלו בחזרה.

"המשטרה משקיעה בחקירות שלי יותר ממה שהשקיעה בחקירות של החשוד", סיפר החקלאי לחדשות 12. "פעם אחת בדקו אותו ואותי בודקים כבר בלי הפסקה במשך שבוע. אני כועס ומתוסכל".

החקלאי, שנשקו הוחרם, הוסיף "השדות שלי נמצאים במקום מבודד – נשק זה דבר חשוב שם בשביל הגנה עצמית".

ממשטרת ישראל נמסר, "משטרת ישראל חוקרת בימים אלו את המקרה לאחר שנעצרו שני חשודים בחשד למעורבות בשוד ומעצרם הוארך בבית המשפט. נציין כי מחובתה של המשטרה לבדוק ולברר ביסודיות כל טענה של חשוד העולה במסגרת חקירה פלילית וכך היה גם במקרה זה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה למצות את הדין עם החשודים במעשה השוד".