מאיר פרוש בבנימין
מאיר פרוש בבנימיןצילום: דוברות

עם פרסום נתוני הבחירות האחרונות מתברר כי נרשמה עליה משמעותית לטובת רשימת יהדות התורה בריכוזים דתיים-לאומיים רבים ברחבי הארץ.

בין היתר נרשמה עליה משמעותית לטובת יהדות התורה ביישובים: בית אל, קרית ארבע, כוכב השחר, פסגות, קרני שומרון, קדומים, יצהר, טלמון-נריה-חרשה, אפרת, מבוא חורון, עופרה, הר ברכה, כך גם ביישובים המזוהים עם תלמידי ישיבת הר המור דוגמת היישובים נווה, שומריה, מצפה רמון ויישובים רבים נוספים המזוהים עם הציבור הדתי.

לאורך השבועות האחרונים שלפני הבחירות סייר סגן השר ח"כ מאיר פרוש בישובים דתיים רבים ועודד מצביעים לתת את קולם ליהדות התורה.

כזכור, לאחר מו"מ אותו ניהל סגן השר פרוש ערב הבחירות, הגיעו נציגי 'יהדות התורה' לסיכום עם נציגי קהילת 'אור ישראל' המייצגת רבנים ופעילים בציונות הדתית בראשות הרב דוד חי הכהן על תמיכתם ברשימת 'יהדות התורה' שסימנה ג' בבחירות הקרובות – סיכום שאכן הוכיח עצמו במבחן השטח.

בליל הבחירות הודה סגן השר פרוש לכל הקהלים החדשים שהביעו תמיכה ביהדות התורה והבהיר כי יעמוד לימינם בכל קונסטלציה פוליטית שלא תהיה.

"בפרשת השבוע אנחנו מדברים על הכרת הטוב. יש לנו הכרת הטוב לקהילות שהצביעו לטובת רשימת יהדות התורה. אנחנו מחויבים לקהילות הללו, גם לקהילות שהצטרפו ערב הבחירות או שחזרו אלינו. אנו מצהירים בזאת, שגם אחרי הבחירות נעזור ונסייע להם בכל קונסטלציה פוליטית בה נהיה", אמר.