כתב 'חדשות 13' אלי לוי, שסיקר חלק מהקלפיות בישובים הערביים, סיפר לאריה אלדד ורוני בראון ב-103FM איך הפך להיות אויב המגזר הערבי בגלל ציוץ אחד.

"יום לפני הבחירות התבקשתי מעורך המהדורה לתת את הדיווח שלי לצפי המנדטים של הרשימה המשותפת בבחירות הקרבות", סיפר לוי והמשיך, "עמדתי באחד הכפרים הערביים ודיווחתי בקצרה על כך שהלילה אנשי הרשימה המשותפת, בצורה דמוקרטית, יסייעו בצורה חוקית לחלוטין לכ- 16-20 אלף מצביעים להצביע במקום מגוריהם ואמרתי שהצפי הוא שהרשימה תגיע ל-13 מנדטים. החל משעות הבוקר המוקדמות של יום הבחירות הגעתי לכפר מנדא, שם התפוצצה פרשת המצלמות של הליכוד, והראיתי למצלמה את התורים של הערבים לקלפי כשהם ממשים את זכותם הדמוקרטית. אז ראש הממשלה השמיע את שמי פעם אחר פעם מאז התחלתי לקבל שטף של איומים והסתה שהחלה ברשתות החברתיות. פרשן, כוכב אולפן שישי של 'חדשות 12'..."

אמנון אברמוביץ'?

"עפיף אבו מוך. הוא צייץ בטוויטר מכתב פתוח למנכ"ל 'רשת 13' וטען שאני, אלי לוי, גם חבר במרכז הליכוד. באותו רגע זה הפך להיות כמו שדה קוצים. אנשים מהטלוויזיה שעובדים איתי ויודעים שאין לי קשר פוליטי למפלגה החלו לתקוף אותי. הגיעו אנשים שאיימו עליי וצילמו אותי. שוטרים מתחנת משגב הגיעו אליי לומר לי שיש מידע מודיעיני שרוצים להכות אותי ולכן הם מוציאים אותי בליווי משטרתי. למרות זאת אני לא מפחד מאף אחד".