יריב לוין
יריב לויןצילום: חזקי ברוך

שר התיירות יריב לוין, יו"ר צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד ומוביל צוות המשא ומתן המשותף של גוש הימין, מאשים את כחול לבן בחוסר רצינות בקיום המשא ומתן עם הליכוד.

בראיון לגלי צה"ל התייחס לוין לפגישת המשא ומתן המתוכננת מחר ואמר, "מבחינתנו זה מפגש רציני מאוד. לו הדברים היו תלויים בי זה צריך היה להיות מפגש שלישי או רביעי. אני מאוד מקווה שלפחות מחר זה יקרה".

לוין הבהיר כי במשא ומתן הוא מייצג לא רק את הליכוד אלא את כל מפלגות גוש הימין שחתמו על מו"מ משותף, "אני תמיד מייצג את הליכוד, במקרה הזה אני מייצג לא רק את הליכוד אלא את כל 55 חברי הכנסת של מפלגות הימין שהמליצו על נתניהו וסיכמו שילכו יחד למשא ומתן".

"אני מציע שלא ניתמם, הרי כל התכלית של מה שכחול לבן עושה עד עכשיו זה לא להגיע למשא ומתן אלא לפורר את האחדות שבתוך מחנה הימין", תקף לוין.

לוין הסביר את ההתעקשות על ניהול מו"מ משותף ואמר, "אנחנו כמובן הבטחנו ערב הבחירות שאנחנו נלך לממשלת ימין עם כל השותפות שלנו. אין לנו רוב לממשלת ימין אבל אנחנו בהחלט יכולים ללכת עם כל השותפות וכך אנחנו עושים ונעשה".

בהמשך הבהיר השר לוין כי הליכוד מוכן ורוצה לנהל את המשא ומתן על בסיס קווי המתאר שהציג הנשיא ריבלין אמש בבית הנשיא, "אנחנו חושבים שהכיוון שהוא הציע הוא נכון, צריך לשבת על הפרטים".

"אנחנו מבינים שאם אנחנו הולכים לממשלת אחדות עם כחול לבן, אז נתניהו לא יהיה ראש הממשלה כל הקדנציה", המשיך לוין. "הגיע הזמן שגם בכחול לבן יבינו שאין ממשלה אחרת ואין אלטרנטיבה אחרת. זה לא מה שפיללנו אבל היא הרבה יותר טובה מבחירות שלישיות, שצריך לעשות הכל כדי למנוע אותן".