חנות וירטואלית
חנות וירטואליתצילום: pixabay

במיוחד כשמדובר בחנותהוירטואליתשלAGHAI שכבר מגיעה עם סט כלים שיווקיים ומערכת קלה לשימוש שלא מצריכה ידע קודם בעולם המכירות באינטרנט, הדגשים שיהיה עליכם לקחת בחשבון הם:

היררכיה נכונה של החנות

היררכיה נכונה של האתר משמעותה שברגע שהלקוח או הגולש נכנס לחנות שלכם הוא לא ירצה לצאת משם עד שהוא ימצא את מה שהוא מחפש, במה הדבר תלוי?

הדבר תלוי בבנייה נכונה של היררכיית החנות, כלומר בכך שהמוצרים שלך יהיו מסודרים בדיוק לפי מה שהלקוח שלך חושב או עובר לו בראש ובאופן כזה מהרגע שהוא נכנס לחנות הוא פשוט עובר ממוצר אחד לאחר.

רשתות חברתיות באתר מכירות

החנות שלך צריכה להיות מקושרת לרשתות מדיה אחרות כמו יוטיוב פייסבוק לינקדאין ועוד.

באופן זה ברגע שהלקוח מגיע לחנות שלך מהפייסבוק הוא יודע בדיוק לאן הוא מגיע ולא פחות חשוב מזה הוא תמיד יכול לשאול שאלות בווטסאפ או בצאט הזמין לו באתר הכי קרוב.

לפיכך קישור לרשתות חברתיות אחרות הינו חיוני ומאפשר גלישה טובה וזורמת יותר בחנות בלי עיכובים וללא לקוחות שעוזבים את החנות בתוך זמן קצר יחסית.

קישוריות וניווט נכון באתר מכירות

כשמדובר בבניית אתר מכירות חייבת להיות קישוריות נכונה, מה זה אומר? זה אומר שבתוך החנות שלך יהיו קישורים פנימיים שיתמכו אחד בשני ויובילו את האדם לחזור למקומות הרלוונטיים עבורו.

המשמעות של זה היא שלקוח שייכנס לחנות ויחפש את מה שהוא צריך, לפיכך יגיע למוצרים נוספים המשרתים אותו ועונים על צרכיו בהקשרים שונים והוא יגיע אליהם ללא מאמץ.

ערך מוסף בחנות וירטואלית

כל חנות אינטרנטית צריכה לתת ללקוחות שלה ערך מוסף, למה הדבר קשור? בעידן המידע הערך המשמעותי ביותר הוא המידע.

המשמעות של זה היא שיותר משאתה מוכר ללקוח שלך מוצר מסוים, אתה גם רוצה להעשיר אותו בידע בעל ערך, במשהו שהוא לא הכיר קודם לכן.

בעקבות זאת הוא ייכנס לחנות ויתחיל לחפש את המוצרים שהוא רוצה אבל תוך כדי הוא ייתקל במוצרים בעלי ערך, כלומר במידע בעל משמעות רבה עבורו כך שהוא ירצה להמשיך לקרוא ולהעשיר את עצמו במה שהוא קרא וללמוד על זה עוד.

אם מדובר באתר של קמפינג למשל המוכר מוצרי קמפינג ומחנאות, החנות שלך תוכל להעמיד לרשות הלקוחות שלך מגוון רחב של מוצרים ותוך כדי השיוט באתר הלקוח של יוכל לבחור מגוון רחב של מוצרים ולהתרשם ולהשוות ביניהם.

במהלך השיטוט באתר הוא יוכל לגלות פרטי מידע נוספים בעלי ערך אודות המוצרים שהוא מחפש.

כך לדוגמה באתר של חברת AGHAI הבונה חנויות אינטרנטיות בתצוגה מתקדמת.

חברת אגאי מתמחה בתכנון והקמה של חנויות ומספקת לכם את האפשרות להכנסת מידע בערך ערך מוסף לחנות שלכם כך לדוגמא , מידע אודות האופן שבו בונים אוהל בצורה נכונה או איך למשל בוחרים אוהל במחיר לא יקר אבל עדיין כזה שישמש אתכם למשך שנים, רעיון נוסף יכול להיות האופן שבו בוחרים את אתר הקמפינג בצורה הטובה ביותר.

לפיכך בעת בנייתחנותוירטואלית בצורה נכונה עליך לקחת בחשבון את השיקולים של הלקוח שלך בעצמו והדברים שהוא חושב עליהם כשהוא בא לקנות או איזה מידע הוא מחפש, המידע שתעשיר אותו בו יוכל להיות הגורם שיחזיר את הלקוח לחנות שלך ברכישה הבאה שלו, חוויית משתמש או בעגה המקצועית UX הקיצור של USER EXPERIENCE הוא פרמטר חשוב בכל אתר אינטרנט בין אם אתר תדמית, קטלוג, חנות, אינדקס עסקים ועוד.

מעורבות

בחנות אינטרנטית כמו החנות הוירטואלית של אגאי למשל צריכה להיות מעורבות גבוהה בין הלקוחות שנכנסים אליה ובין מנהלי החנות והחנות עצמה, מה משמעות הדבר? המשמעות היא שלקוח שמעורב יותר בנעשה שבחנות הוא לקוח שמרגיש אחראי ורוצה לקחת חלק במה שקורה שם והוא גם יחזור.

טכניקת "רגל בדלת" מדברת על המעורבות של הלקוח וכאשר הלקוח מרגיש שיש לו חלק בנעשה בחנות, הוא גם רוצה להיות חלק ממה שקורה שם והוא יהיה מעורב יותר.

ברגעים האלה חשוב לנצל את הנכונות שהלקוח מראה להיות מעורב במה שנעשה בחנות.

איך מעורבות לקוח באה לידי ביטוי? ניתן לראות זאת בכל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • לקוח שמביע את דעתו הוא לקוח מעורב.
  • לקוח שרוצה להתעניין במוצר אבל יש לו שאלות מסוימות הוא לקוח מעורב.
  • לקוח בעל הסתייגויות או דעות על האתר הוא לקוח מעורב.
  • אפילו לקוח שעושה לייק לעמוד הפייסבוק של החנות הוא לקוח מעורב.

כל מעורבות כזו היא חיונית ויש חשיבות לקחת אותה בחשבון כשאנחנו בונים את האתר, אנחנו רוצים שלקוחות שלנו ישאירו פרטים ויגידו כל מה שעולה בדעתם ,אנחנו רוצים שהם יביעו את דעתם או ישאלו שאלות ויהיו מעורבים בכל דרך שהיא.

במיוחד בעידן בו הלקוח הוא החשוב ביותר ואנשים רוצים להשמיע את דעתם, ברגע שתיתן להם את המקום להשמיע את דעתם הם ישמחו לחזור ואפילו יחזרו רק כי בעבר כבר אמרו משהו.

שיתופי פעולה עם חנויות אחרות

בין שזו היא החנות הראשונה שלכם או שזוהי החנות המאה שלכם, תרצו ליצור שיתופי פעולה עם חנויות אחרות.

החנויות האינטרנטיות האחרות הן הזדמנות מצוינת להרחבת הפעילות העסקית וליצירת שיתופי פעולה המרחיבים את האפשרויות שלכם להגיע ללקוחות חדשים שלא היו מעורבים עם העסק עד היום, באופן זה הרבה יותר קל להגיע ללקוחות חדשים ולהיות במקום שלקוחות חדשים יכולים להגיע אליו באמצעות שיווק פסיבי.

אין דרך טובה יותר להגיע אל לקוחות מאשר שיתופי פעולה, אלו יכולים להיות באמצעות האתר הקיים שלכם או באמצעות שיתופי פעולה עם בעלי אתרים אחרים ובאופן זה אתם מרוויחים באופן פסיבי עוד מקומות באינטרנט וכן שטחים שאתם יכולים לנצל להרחבת ההצלחה האישית של העסק שלכם. באמצעות לינקים יוצאים ונכנסים וחתימה על הסכם עם שותפים באינטרנט, הרווחים הופכים להיות הרבה יותר זמינים ונוחים ואין ספק כי ההצלחה עוברת לפסים של החנויות הגדולות ברשת ואתם הופכים להיות הרבה יותר מוכרים.

ידע זה כוח בעולם החנויות הוירטואלית, מעוניינים לדעת יותר..?

ניתן לפנות בכל עת לקובי ואודי אגאי יזמי החברה, תקבלו יחס אישי ותשובה עניינית לכל שאלה. ניתן לקבל את המידע כיצד למנף בנייתאתרמכירות כושל לאתר מכירות מצליח או כל חנות וירטואלית שתבחרו לבנות. אנו מאמינים שתדעו לעשות את הבחירה הנכונה לעסק שלכם בעולם שכולו נהפך לאונליין וקהל היעד שלכם נמצא כבר שם.