קליין הערב. גם המסיכה לא עצרה אותו
קליין הערב. גם המסיכה לא עצרה אותוצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

מה שהיה הוא שיהיה? בעונה שעברה ניצחה הפועל חולון את כל משחקיה מול הפועל תל אביב במסגרת ליגת העל בכדורסל. הניצחון האדום האחרון על הסגולים מחולון היה באפריל 2017, כשזה הושג בסיום ההארכה עם סל על הבאזר לסיום המשחק. ובכל זאת, לקראת המשחק ביניהן הערב (מוצאי שבת) היה נראה כי מאזן הכוחות עשוי להשתנות.

בעוד חולון ניצחה פעמיים בלבד והפסידה 4 פעמים במשחקי ההכנה שלה לקראת העונה שבפתח וגם השינוי שעל הקווים לא הבטיח יותר מדי כששרון דרוקר הגיע במקומו של דן שמיר המוצלח, בהפועל תל אביב דווקא הרשימו - החל מעמדת המאמן כשאלוף אירופה הטרי אריאל בית הלחמי חתם בקבוצה במקומו של דני פרנקו שנכשל וכלה בסגל השחקנים המוכשר והלוחמני שהעמידו בצד האדום של תל אביב. אף אחד לא ציפה שכך זה יראה במחזור הראשון של העונה.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, דווקא הסגולים מחולון הם אלו שלהטו כשקיבלו משחק ענק משני שחקני הקו הקדמי שלהם - הרכש החדש לטאביוס וויליאמס וטי-ג'יי קליין.

וויליאמס בעל העבר העשיר בליגה הספרדית וביורוליג הזכיר את עונותיו היפות עם מהלכי ענק וקליין המתאזרח הוסיף שיא קריירה חדש שלו בישראל. לתל אביבים לא היה מענה לשניים ובסיום ירדו מובסים עם 75:89 ולראשונה מזה חמש שנים רושמים הפסד בפתיחת העונה.

הרבו לקלוע לחולון: וויליאמס 23, קליין 18, תומפסון 12, שמחון 11, אוחיון והרוש 7 כ"א, ג'ונסון 6, ריצ'רדסון 5.

להפועל ת"א: מדר 20, גינת 14, גריפין וטרדוול 10 כ"א, ליונס 8, שוכמן 5, רודריגז 4, אייזנדורף וכדיר 2 כ"א.