אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: iStock

פייסבוק הסירה הבוקר (שלישי) פוסט שפורסם בדף הפייסבוק של ארגון "בוחרים במשפחה", וזאת בטענה שמדובר בפוסט פוגעני.

בפוסט שהוסר פורסם המכתב של הארגון שנשלח לראשי חברת החשמל בדרישה להפסיק לנצל את המונופול לצורך העברת אג'נדה להט"בית באמצעות שימוש בדמויות שקע ותקע ותינוקם

בארגון בוחרים במשפחה אומרים, "בפוסט שפרסמנו אין שום דבר פוגעני. להפך הוא נועד להגן על הציבור מפני פגיעה באמצעות תעמולה סמויה. פייסבוק מנצלת את כוחה ולא בפעם הראשונה, כדי לסתום פיות ולהכתיב את הדעה הנכונה לפי שיטתם".

"אנו לא נכנע לבריונות זו, ונמשיך במאבקנו הצודק. אנו לא ניתן להכניס את המשפחה לארון ולא ניתן גם לפייסבוק, לחברת החשמל ולארגונים נוספים לבלבל אותנו ולפגוע בערך המשפחה", הוסיפו בארגון.

כזכור, במכתב שנשלח בסוף שבוע שעבר אל יו"ר חברת החשמל- יפתח רון טל ואל המנכ"ל עופר בלוך והעתקו נשלח לשר האנרגיה יובל שטייניץ, דרש אירגון בוחרים במשפחה להפסיק את התעמולה הלהט"בית הסמויה העושה שימוש בדמויות שקע ותקע, ובתינוקם שנוסף בשנים האחרונות לפרסומים.

במכתב נאמר בין היתר, "אנו סבורים שאין זה מתפקידה של חברת החשמל לעסוק בחינוך הציבור בנושאים שאינם קשורים לחברת החשמל. החשיפה שלנו ובעיקר של ילדינו לפרסום פוגעת בנו בילדינו".

עוד נכתב, "אנו הצרכנים השבויים שלכם תובעים להפסיק באופן מיידי את ציורי התעמולה הלהט"בית הנשלחים לביתנו באמצעות החשבון החודשי וההודעות השונות של החברה".