רם כהן
רם כהןPhoto by Tomer Neuberg/Flash90

רם כהן, מנהל תיכון 'תיכונט' בתל אביב, לא מוכן לפתוח את דלת בית ספרו בפני עמותות ימין כדוגמת "אם תרצו" ו"רגבים".

למרות שהתפאר בהכנסת עמותות שמאל קיצוניות לבית הספר ואי מתן במה להרצאות של עמותות מימין, מספר דוברים הציעו את עצמם להרצאה בבית ספרו והם ממתינים לתשובה.

את הסיבות לאי מתן במה לעמותות ימין הוא פירט בחשבון הטוויטר שלו: "כשתדרשו ממני לאזן את ההרצאות בבית הספר בארגוני ימין, רק תזכרו כי 'אם תרצו', 'רגבים', 'ישראל שלי' ו'מטה המאבק המשותף למחנה הלאומי', לא חושבים שמרמה, הפרת אמונים ושוחד זה כל כך נורא ואפשר למרות כתב אישום חריף זה להמשיך ולתמוך בראש ממשלה. אותם אתם רוצים להשמיע לתלמידים בבית הספר?"

ח"כ מתן כהנא (הימין החדש) הגיב לו והציע את עצמו להרצאה בפני תלמידי 'תיכונט'. "שוחד, מרמה והפרת אמונים זה נורא ואיום. מי שנמצא אשם בדברים האלה חייב להיענש", צייץ כהנא, "אבל עדיף שמי שקובע את האשמה יהיה בית משפט. ככה זה בדמוקרטיות. בינתיים נראה אותך ליברל אמיתי ותזמין תנועות ימין אליך לבית הספר. מוכן גם לבוא בעצמי".

גם תנועת רגבים ביקשה להגיע. "מדי שנה אנחנו מרצים ומסיירים עם עשרות מכינות ומוסדות. רם כהן, מנהל התיכונט אירח בבית הספר את שוברים שתיקה, נשות מחסום ווטש, פורום משפחות שכולות והאגודה לזכויות האזרח. כפלורליסט אמיתי, בטח תרצה להרים את הכפפה ולתת לתלמידים שלך לשמוע קולות נוספים. רם כהן, שנפתח יומן?".