הליכודניקים החדשים
הליכודניקים החדשיםללא קרדיט צילום

בימים האחרונים התנהלו במטה דיונים קדחתניים הנוגעים להמלצתנו בפריימריז לראשות התנועה בין גדעון סער לבנימין נתניהו. על פניו, ההחלטה פשוטה.

בנימין נתניהו השחית את כל שדרת השירות הציבורי עם "נאום המתנות", הוא נאשם בשלושה כתבי אישום פליליים חמורים על מעשים אותם ביצע מכסא ראש הממשלה, והוא במתקפה פתוחה ומתמדת נגד כוחות אכיפת החוק. כוחות שהאמון בהם הוא הדבק המחזיק אותנו כחברה.

יותר משמדינת ישראל נגד בנימין נתניהו, בנימין נתניהו הוא נגד מדינת ישראל.

גדעון סער הוא היחיד שהעז לצאת כנגד בנימין נתניהו, והוא זוהר כאלף שמשות ליד שאר 30 אנשי הסיעה שבחרו בנאמנות אינטרסנטית, שאופיינית למשטרים טוטליטריים בהם פולחן האישיות של המנהיג גובר על כל שאר הדברים: הערכים עליהם הוקמה מדינת ישראל, חוקת הליכוד, וטובת האזרחים.

את זה אי אפשר לקחת ממנו.

מצד שני, גדעון סער אחראי לכמה דברים שאנחנו לא יכולים לסמוך עליהם את ידינו:

החמור מכולם:

הכנסת עמותות הדת למערכת החינוך הממלכתית, ושינוי לרעה במערך לימודי האזרחות.

כפי שנתניהו אחראי לקריסת האמון במערכת המשפט, אנו תופסים את סער כאחראי לתחילת קריסת מערכת החינוך הממלכתית ככזו המקנה לילדים ערכים של דמוקרטיה, הומניזם, קידמה ומדע, והזמנה של כוחות פסאודו חינוכיים משיחיים לבתי הספר שאין בינם ובין הערכים עליהם קמה המדינה דבר וחצי דבר.

עם זאת, יכולנו, אולי, לחיות עם חטאי העבר של מר סער, אלמלא חטאי ההווה שלו:

במשך קמפיין בחירות שלם, לא אמר גדעון סער מילה אחת ערכית בנושא השחיתות שפשתה במדינה ובמפלגה.

במקום להגן על מערכת המשפט ואכיפת החוק, הוא העדיף להצטרף למתקפה.

במקום להוקיע את השחיתות ואת הרעיון שנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים יכול לעמוד בראש המפלגה והמדינה, הוא בחר בקמפיין תועלתני שלא נוקט עמדה חינוכית או מנהיגותית, וכל מה שהוא נתלה בו הוא היכולת הנטענת שלו להביא יותר מנדטים "לגוש" מנתניהו.

בעינינו מי ששותק לנוכח שחיתות בעמדת הנהגה, אשם רק נימה פחות מהמושחת עצמו, שלא לדבר על ההצעה המבישה, למנות לנשיא את נתניהו הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים.

אנחנו לא מתעניינים בגוש. אנחנו מתעניינים בליכוד. השותפים הטבעיים בעינינו לא נמצאים בש"ס וביהדות התורה, הם בטח לא בבית היהודי, ביתם החדש של בן גביר והכהניסטים. השותפים הטבעיים האמיתיים נמצאים במפלגות הציוניות.

למרות פניות חוזרות ונשנות מאיתנו אליו, גדעון סער לא הסכים להגיד אמירות ערכיות פשוטות ומובנות מאליהן לכל אדם ישר ובעל יושרה.

לצערנו, אין בבחירות הללו מנהיג שעליו נוכל לסמוך את ידינו בלב שלם,

ואנחנו ממליצים למתפקדינו ומתפקדותינו לעשות איש ואישה לפי מצפונו ומצפונה, בתקווה שבקרוב נזכה למנהיגים שראויים לקבל את תמיכתנו, לא משנאת המן, אלא מאהבת מרדכי.

ועוד משפט בעניין המנהלת, ההדחות הלא חוקיות של מאות מצביעים וההתעקשות לשלוח 20 אלף אנשים להצביע בסניפים מרוחקים: מדובר בטקטיקה של דיכוי הצבעה ומצביעים, של מפלגה שאיבדה את הדרך והדמוקרטיה. ואנחנו אלה שנתקן אותה. כולנו. יחד.

​אם אתם לא מצביעים, תפקדו היום חבר או חברה, אם כבר פקדתם, הכנסו לBEACTIVE של הליכודניקים החדשים, ותמכו בתרומה מתחדשת חודשית של עשרה שקלים. זה יאפשר לנו להגיש עתירות לבתי המשפט, לשמור שאמצעי התשלום של כולכם יהיו מעודכנים, ולעשות קמפיין התפקדות ALWAYS ON.

הפשיסטים והמושחתים כבר הפסידו. הם פשוט עוד לא יודעים את זה.

בהצלחה לכולנו.

תודה, ועד הניצחון.