ההצלחה מהעונה שעברה ממשיכה
ההצלחה מהעונה שעברה ממשיכהצילום: מנהלת הליגות בכדורגל

מחיר ההצלחה. שיתוף פעולה מרגש ומפעים בין מנהלת הליגות בכדורגל למפעל הפיס שהחל בעונה שעברה, צובר תאוצה והעונה ימשיך ויגדל, כך סיכמו היום (ראשון) השניים.

המיזם המשותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגה בכדורגל, במסגרתו מגיעים ילדים מישובי הפריפריה לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל זכה להצלחה רבה בעונתו הראשונה ועקב כך סיכמו המנהלת ומפעל הפיס על הרחבתו בשנה הקרובה כך שכמות הילדים שיגיעו לאצטדיונים בשנת 2020 תגדל מ-13,200 ילדים לכ-17,000.

במסגרת המיזם מגיעים הילדים באוטובוסים ממקום מגוריהם לאצטדיונים ואף זוכים כל אחד לחולצה, כריך ובקבוק שתייה.

לאור שביעות הרצון מתפעול המיזם בשנה שעברה, החליטה מנהלת הליגות להתקשר גם השנה עם החברה למתנ"סים שתסייע בהיבטים הלוגיסטיים והארגוניים של המיזם.

בנוסף להגעתם של הילדים לאצטדיונים, המועדונים יפרסמו את המיזם במהלך משחקי הליגה.

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי ברך על המשך שיתוף הפעולה עם מנהלת הליגות בכדורגל כשאמר: "אנחנו שמחים לפגוש את הילדים במגרש ונרגשים מכמות המשתתפים בפרוייקט. מטרת המיזם היא להעניק לכל ילדי הפריפריה את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי מלאה. לאור ההיענות המרשימה למיזם בשנה החולפת החלטנו להרחיב באופן משמעותי את כמות המשתתפים השנה כך שכל ילדי הפריפריה שירצו להנות מהחוויה יוכלו לעשות זאת. אני מודה לדירקטוריון מפעל הפיס על אישור התכנית ולראשי הרשויות על שיתוף הפעולה".

ארז כלפון, יו"ר המנהלת ברך גם הוא על המשך שיתוף הפעולה ואמר כי "אני שמח וגאה שהפרויקט החברתי החשוב הזה, המביא את ילדי הפריפריה למשחקי כדורגל בפעם הראשונה בחייהם נחל הצלחה כבירה כל כך ועל ההחלטה של דירקטוריון הפיס בראשות היו"ר אביגדור יצחקי להמשיך את ההסכם המשותף. אני מקפיד לפגוש את הילדים במשחקי הליגה במהלך העונה ואני מקבל פידבקים נפלאים מהם ומכתבי תודה שנשלחים אלינו אחרי החוויה של הביקור במשחק. אני מבקש להודות למפעל הפיס על הירתמותו למפעל חברתי חשוב זה".