אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: קובי ריכטר, TPS

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הפתיע הערב (מוצאי שבת) כשבמהלך ראיון לרינה מצליח בתוכנית "פגוש את העיתונות" חשף "ביום רביעי לפני שבועיים ביקרו בקטאר ראש המוסד יחד עם אלוף פיקוד דרום, בשליחות נתניהו, ושניהם התחננו לקטארים להמשיך ולהזרים כסף לחמאס אחרי ה-30 במרץ".

בעיתון "ישראל היום" דווח כי מדובר בנסיעה שהייתה תחת איפול מוחלט בהנחיית הצנזורה, ומדובר כמובן בעבירת צנזורה חמורה. זוהי לא עבירת הצנזורה הראשונה של ליברמן - לפני כשנה וחצי, בעת שהיה שר הביטחון, הוא חשף את היקף כוח האדם של צה"ל במהלך הרצאה שהועברה בשידור חי באינטרנט.

בעקבות הפרסומים על הנסיעה פנו הערב (שבת) לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין השבוי בידי חמאס בעזה, לתא"ל אבי בלוט, מזכיר הצבאי של ראש הממשלה נתניהו, ולמתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום, בדרישה לקיים פגישה דחופה עם ראש הממשלה נתניהו.

ממשפחת גולדין נמסר כי "נתניהו התחייב ציבורית ואישית שלא תהיה הסדרה מבלי להשיב את הבנים מעזה. הפרסומים הערב מעידים ששוב הוחמצה ההזדמנות להחזיר הביתה את הדר, אורון, אברה והישאם. על רקע הפרסומים הללו, ועל רקע ההרחבה של ההטבות הניתנות לחמאס והפרת ההתחייבות, אנו דורשים לפגוש את נתניהו".